Føler meg enormt priviligert!

Hei 😘

Nydelig morgen å våkne opp til 😘

Det å start dagen så godt e så deilig, fått gjort mye her hjemme.  Også være i mitt eget e deilig .

Det å kan gled seg på at kunder kommer til meg er også så hyggelig.  Ser at folk også har merket at jeg har startet opp . Å utrolig takknemlig for å kunne hjelpe de 😘

Godt å vite at kundene også er fornøyd med behandlingen, så det å få tilbakemeldinger på jobben en gjør er i denne fasen utrolig viktig.

Føler meg enormt priviligert som kan fleks mellom ulike jobber, som bidrar til at jeg kan både utvikle meg mer en jeg hadde gjort om jeg kun gikk for det tradisjonelle jobbene.

Jeg lik å utfordre meg selv så ser at dette er et godt potensial til å bli enda større  😘

Hvordan vi ofte er å framstår så er også det slik vi er eller har det.  Vi kan ofte kjenn på savn eller kjenn at vi mangler noe i livet vårt.  Da er det oss  selv vi objektivt må utvikle, ikke la dine svakheter gå ut over andre . For å kompensere for dine mangler .

Vi må faktisk oftere rydd i vår egen leir for å ha det godt . Lykken kan ikke kjøpes for penger.  Vi må skap den helt selv .

Vær stolt over deg selv, vis deg selv kjærlighet og glede . Fordi skal du vokse å få næring må vi også ha gode tilbakemeldinger å kjenne på gleden som er.

Ved at en er modig så beviser vi også for oss selv at vi våger å gå veien selv om vi ikke alltid vet hvordan livet blir.

Vi må forme det akkurat slik som vi også ønsker å ha det , perfekt med god utvikling å læring . Ser selv når jeg tving meg selv til å hopp i noe annet så betyr det også at jeg er modig, vis at jeg ikke er redd . Det å ta sjansen på å lykkes er så deilig.

Vi kan definere dette som i kjærligheten,  vi må våge , å satse , ta sjanser, være modig, og sist du må tørr å vær deg selv 100%.

Fordi er du ikke deg selv så gjenspeiler dette seg i din være måte.  Vi blir oppdaget om vi skjuler oss bak oss selv .

Skap deg en nydelig dag du 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg