Er ikke dette kjenbart?

Hei 😙

Utrolig takknemlig for alle flotte gode tilbakemeldinger i fra kunder som er så fornøyd 👌😘❤

Det å starte opp har vært en ny åpenbaring, godt å kan bygge opp bedriften stepp for stepp, gleder meg enormt til reisen .

I går hadde jeg kunder som hadde booket tid hos meg , de alle var så fornøyd å skal MARKEDS føre meg til alle de møter ❤ på sin vei 👌

Digg å få disse tilbakemelding i fra kunder.

Det jeg faktisk er akkurat nå er veldig stolt over meg selv, fordi jeg våget å ta denne sjansen 👌

Snakket i går med en jeg kjenner veldig godt, vi snakker oppriktig det samme språket.  Ved hvordan vi bør være i forhold til andre.

Vi kom inn på jobben som jeg har i kommunen, så nevnt jeg at det er ikke så heldig at det er så mye negativt i dette kvinne dominerte yrket . Hun svarte meg der hun jobbet en annen plass i Norge.  For mange år siden.  Så var det akkurat det samme , folk jamret å klaget å spredd dårlig energi i hverdagen til alle som var på jobb.

Da de hadde personal møte , tok hun til ordet å foreslo at alle som ikke var enig å hadde noe å kom med . Kunne lufte det da . Ingen som kom med noe.

Er ikke dette kjenbart?

Dette er så klassisk ikke sant, klage i korridoren på hun eller han som ikke gjør jobben godt nok? Eller ikke vet bedre.

I stede for å oppsøke vedkommende å hjelpe slik at en faktisk føle seg inkluderende og viktig .

Ved å oppleve forsurer klima så tappes vi automatisk for energi om du vil det eller ikke.

Derfor så må vi også tål at dette grafses i , å tåler vi ikke det? Da må du virkelig jobb med deg selv.

Eller bytt jobb !

Fordi en blir miljø skadet ved å være i et miljø der vi har mange negative personer der , vi kopierer dårlig adferd så snart den oppstår . Om vi ikke har rett fokus å jobb hele tiden med deg selv for å ikke bli miljø skadet !

Det som også du tilfører deg i dårlig miljø så blir vi destruktiv, vi ser ikke løsninger, vi blir letter irritabel.  Også blir vi syk av å være i dårlig miljø over lengre tid.

Derfor må vi bevist ha rett fokus på hvordan vil jeg framstå?
Hva er viktig for meg?
Hvordan ønsker jeh å være som menneske?

Vi må hele tiden pass på så vi ikke går ut av sporet , derfor er dette ikke noe vi kan la passer vi må jobb daglig  med vår egen adferd.

De mennesker som ikke gjør det, er ofte veldig tugsinnet å er ofte veldig destruktiv i tanke mønster.

Har det garanterte ikke godt med seg selv!

Hun jeg snakket om det samme som jeg også gløde for, vi må være positiv de mulighetene, være raus, gi kjærlighet og samtidig vise glede når vi møter andre mennesker.

Hun hadde dette gode budskapet så snart folk rundt henne var negativ, vi må være positiv.no fordi vi kan ikke grav i negativt hele tiden.

Se på se opplevelser , det folk rundt deg gjør bra , vær et godt forbilde, andre vil kopiere det for det også ❤

Ved å vis oppriktig at vi gled oss til å møte de som kommer på jobb.  Så gjør dette mye for et menneske.

Har jobbet i ulike plasser i kommunen . Å må si det spriker veldig.  Noen plasser er det så nydelig og andre plasser gled du deg oppriktig til å kunne forlate rede øyeblikkelig. De plasser du merk at dine kollegaer ikke ønsker deg på jobb, har jeg sluttet med å være så vennlig med. Prat ikke med de lengre.

Det å ha kjent på denne følelsen bidrar også til at en ikke ønsker å tilføre dette til en selv eller andre.

Når jeg får kunder til meg er også min oppgave at jeg skal gjøre deres opplevelser perfekt.  De skal gå her i fra å være glad å munter .

Samtidig er målet at de også skal kjenn at de blir bedre av å få hjelp i fra meg 😘

Vi er kommet midtveis i uka, bare å forberede oss til helg snart.  Kjenn at jeg gled meg til alt både privat å i karrieren.  Godt å kjenn på denne gode følelsen som en har i seg, gled meg veldig til å klar å jobb meg opp . Ser jo at potensialet er der og kundene de har også funnet veien til meg.

Veien nå framover kommer til å bli veldig spennende.  Har mye jobb fremfor meg.  Som også er utfordrende men det bidrar også til at jeg øker min lærings kurve betraktelig da jeg søker meg dit kunnskap er et fokus å en glede å prate om. Uavhengig av tittel e så digg å reflektere sammen.  Fordi i godt miljø å faglig inspirasjon og påfyll så bidrar også dette til at vi lærer mere .

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg