jobben min nå er å videreutvikle navnet mitt, fordi å stå på kan jeg !

Hei 😘

Godt å våkne opp til en ny flott dag 😘

Det å vite at dagen også bringer meg mere læring å utvikle seg i min nye bedrift.  Er også digg, godt når kunden også blir så fornøyd.  Det bidrar også til at jeg ser at valget av yrke å rettning av hvor jeg ønsker å bevege meg er rett.

Det å starte i det små som jeg også gjør er for meg rett , vi klarer å nå til de rette kundene . Også er det godt å se at jeg har blitt så godt mottatt av kunder og venner og familie og de som står meg nær gir meg gode tilbakemeldinger.

Vi trenger å få annerkjennelse på jobben vi også gjør.  For å kunne øke vår selvfølelse og lykkes med våre utfordringer og drømmer.

Det å ha startet med denne bedriften kunne ikke ha blitt mere riktig , deilig å kan bestemme mer av min egen tid.

Kjenn på den følelsen av å eie min egen tid begynner å kom mere fram. Det å ha stått på i det kommunale.  Har vist hva jeg er god for , det som blir jobben min nå er å videreutvikle navnet mitt, fordi å stå på kan jeg , stå i det som er utfordrende har jeg bevist at jeg står støtt. Nå framover kommer jeg til å jobb målrettet for å bevise at dette kommer til å være min nye vei.

Gled meg oppriktig til å kan steng den døra som jeg ikke ønsker å være i lengre.  Det å ha bestemt meg, at fokuset framover kun blir til å jobb målrettet for å realisere drømmen min.

Hadde ikke klart dette hadde ikke jeg hatt de flotte folkene rundt meg, de som e nær meg å familie og venner.  Dere e fantastisk nydelig ❤

Utrolig takknemlig for å ha dere i livet mitt , utrolig takknemlig for alt dere gjør for meg . Takk fordi dere gir meg den styrken jeg også trenger for å våg.  Takk fordi dere gir meg kjærlighet å varme .

Takk fordi dere har trua på meg, gir meg lykke ønskninger å vil meg alt godt ❤

Det å kjenn på denne gode følelsen som jeg har i meg nå , e så digg.  Det å kjenn på denne gode følelsen av å ha valgt ting rett er også for meg så godt .

Håper at ved av jeg har satset, våget og banet vei for å lykkes.  Kan motivere deg til å ta fatt på det som du har hatt lyst til lenge .

Jeg har den oppfatning at vi ofte stenger for oss selv , ved å lytte til mennesker som prater ned seg selv og deg samtidig.  Vi kjenn oss igjen, vi har ofte så dårlig miljø vi henger i , så ofte bør vi værne oss selv med hvem vi tilbringer tiden vår med. 

Ved å bestem seg for hvordan vi objektivt ønsker å ha det , hvordan skal vi klare å øke glede, livskvalitet og øke inntekter må vi også være i et godt miljø.

Det å kjenn på denne gleden som er ved å har skapt en ny vei i mitt liv er så kult.

Håper at du også våger litt mer , lev det livet som gir deg mer glede.  Vi lykkes ikke på noen nivå om vi ikke gir plass til glede og kjærlighet i livet vårt .

Vi må ha den rette balansen her for å være mottakelig for å ønske å lykkes også se verdien i å skape.

Det å gled seg på at neste kunde kommer er så digg, håper du får en fin dag du også 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg