Tiden står stille!

Hei 😘

Godt å kan daffe å ladde opp til en flott arbeids dag i morgen 😗

Jobbet så lenge i går med bokprosjektet mitt, fikk gjort litt i dag ,    godt at en har framdrift. 

Når en venter på noe , då føle en at tiden også står stille.  Føler akkurat det nå , men må være tålmodig å heller gjør andre ting .

Du har sikkert kjent på den følelsen som jeg har nå , litt utolmodig har lyst til å bli ferdig også står tiden stille.

Flere som også har spurt meg om ikke benken e kommet snart , godt å vite at kundene også gled seg til jeg kommer i gang.

Det å ha en dag som en ikke har dirkete mål for dagen e godt . Har laddet opp til mye jobb de neste dagene.  Så da er det godt å kan være klar for å være på . Når en skal gjøre en god jobb.

Har fått jobbet mye denne uka med frilans jobben min, også det å få ting på stell her hjemme. Vi trenger å få gjort det som bidrar til å øke glede for oss. Perfekt å se at varene også begynner å melde sin ankomst 👌

Da e det bare litt kvalitetstid her hjemme før en tar tidlig kveld, ønsker deg en nydelig kveld du 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

2 kommentarer

Siste innlegg