Angrer på at jeg ikke fikk fingern ut…….

Hei 😘

En nydelig dag rett å slett ❤

Det å våkne opp å e oppladdet er så digg, fiks seg å ta en café tur å møte flotte folk e godt 👌

Det å se andre å reflekter å prat e så digg, vi treng det. Vi må være i annet å få bedre fokus .

Fikk i går skrevet sykt masse på bokprosjekt mitt, digg å se framdrift og selvfølgelig at framdrift å innholdet er bra . Det å kle på seg forfatter bobbla å bare være i min verden e godt . Det trengs å kan få være i sitt eget.

Det å mestre å lykkes henger også i hop derfor må mestrings kurven også stige i takt med mestringsfølelsen.

Kjenn at kroppen å hele kjerringa svev for tiden, godt å kjenn  på en god følelse.  Håp også du har det godt i ditt .

En bruk å si en får som en fortjener, derfor så sende ut godt signal til alle .

Har du hørt at alle skal få ? Hvis vi bare gir ut litt kjærlighet til omverden  , så er vi også med på å påvirke andre rundt oss.

Hvorfor ikke send ut et smil , flørt med folk.  Fordi det vi også gjør er at du send ut et godt signal til alle.

En som sa til en mann som flørtet med alle, hvorfor flørter  du med hun der ? Ho var jo så stygg.

Hvis hun er lærer å skal på jobb, så har jeg bidratt til at hun er mere vennlig mot elevene.  Elevene drar hjem å er vennlig i mot sine foreldre, forelde blir mere  vennlig mot sine kollegaer og folk rundt osv.

Dette bidrar til at 1 er med på å glede 3000 personer.

Er ikke det bra ❤

I dag da jeg dro til byen , var jeg glad å gledet meg til å ta turen.  Det å smile til folk , snakke vennlig til andre , Hilse på folk gir mye tilbake. 

Vi bidrar til at vi selv øker vår indre lykke, vi styrker oss , vi øker vår helse og vi inspirerer andre rundt oss til å øke lykken sin .

Det e viktig at vårt fokus også er på dit vi ønsker oss til , ikke dit vi hele tiden vil i fra .

Det å være målbevisst å løsning orienterte er det beste. 

Det å balanserer dagen godt med å omgås mennesker som en også bryr seg om er digg ❤

Har i dag også fått skrive kløen opp digg å se at prosjektet mitt går framover.

Nå er jeg nesten der jeg var, hadde glemt å lagre litt over 20 tusen ord 😓😓😓😓

Er bare 5000 ord igjen så e jeg på plass 😍
Men du veit vi lærer alltid fikk sjokk i går da jeg skulle sett meg for å skrive
Også var det kun  9 tusen ord lagret 🙂

Nå har jeg lagret og lagret så jeg ikke skal  går i samme fella igjen.

Det å kjenn at skrive gleden på bokprosjekt mitt er på plass igjen e så godt, en holder på med ulike prosjekter.  Så ikke alltid en får like stor prioritering på alt . Det er også slik at det å skriv, må vi også være motivert til.

Godt å kjenn på den gleden å livs glede som en har i seg.  Det å ha alle de kule utfordringene som jeg har satt i gang e så digg . Håp at alt e i boks med bedriften til helga.  Så jeg kan få startet opp så snart som mulig.

Kjenn at jeg angrer på at jeg ikke fikk fingern ut før…….!

Kjenn at jeg verk etter å få startet opp, har vært å gløtta på Rommet å fantaserer om hvor flott det blir .

Fantasi å se ting for seg e viktig ❤

Viktig at vi våg å drøm stort, vi må våg å sett mål , høyere enn vi har tro på , fordi sett vi oss ikke mål , hva jobb du mot? Eg bare spør !

Det å bryt ned store tall i hvor mange kunder du trenger for å nå dine mål e også viktig. 

Blir lettere for meg å jobb mere målrettet da 👌👍

Vi sett også i et perspektiver hvor mye vi må legg ned for å nå de mål vi setter oss.

Det å allerde ha kunder som venter å har booket tid e så digg , det vis at de også ønske meg velkommen å vil at jeg skal lykkes .

Utrolig takknemlig for alle som jeg har rundt meg som heier meg opp å fram.  Utrolig takknemlig for dere er i mitt liv ❤

Viktig at jeg selv har trua på at jeg skal gi deg en oppriktig god massasje.

Vi må ha trua på at jobben vi skal utføre uansett hva det er , at kunden skal bli fornøyd.

Ønsker deg en riktig nydelig kveld du 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg