Takk for at dere løft meg opp , og spark meg framover evig takknemlig ❤

Hei 😘

En nydelig fridag, ❤

Godt å få gjennomført mye av ting en har satt på dags planen .

Været e aldeles nydelig, men frøken strøken har selvfølgelig ikke fått fingern ut å byttet til vinterdekk.  Er det ikke slik vi har det alle vi utsett å vi utsett også vips så e nattefrosten her.

Skal få det gjort så snart , godt at været melder godt med tørt vær , har en gang opplevd på denne tiden at jeg måtte skli med raven til byen.  Meget ubehagelig, selv om jeg heter Skarstad så sier ikke det at vi klarer alt å er udødelig.

Fikk heldigvis en container i dag så vi får kastet masse masse , blir godt å kvitt seg med ting en har for mye av .
En har stort hus så ofte så blir det jo til at vi bare oppbevarer ting.  Du kjenn deg sikkert igjen , blir alltid godt etterpå , frigjør mere plass .

Jentungen min har vært flink til å hjelpe meg, så godt å kan samarbeide godt . Det betyr mye et felleskap at vi er flink til å hjelpe godt til .

Gled meg til å få fikset nede i kjelleren slik at det kommer til å ta mere form til det som jeg ønsker å starte opp med .

Ofte så synes vi at tiden kunne ha stått stille 👍også har vi kunnet multitaske i all evighet uten at tiden hadde spilt noen rolle .

Det å få pakket alle varene gjør så godt, også er det bare å avtale tid for levering 👍 perfekt å være i rute med alt . Glad en hadde bestilt rett antall , godt at en hadde hodet med deg denne gangen. Begynn å bli rå på å gjøre mange ting samtidig .

Det å sitte i stuen å ha musikken på full jeiping, digg eg så godt .  Bare å ladde opp med god musikk å kjenne duften av roser komme smygende ❤
Deilig å kan bare være , la tankene flyte, ved å ladde opp til en flott dag.

Dagen har vært aktiv, med frilans jobb digg det så , også fikk en også tid til kaffe date 😘 alltid tid til det vi ønsker å prioritere i livet .

Også pratet med mange kunder , så en har fått tilfredsstilt seg med å sosialisering i dag.

Ble hyggelig overasket i dag av at jeg vant på kiwi sin konkurranse på Facebook, kult å tipp rett , roser er noe av det vakreste blomstern jeg har.  Duften e nydelig ⚘⚘⚘❤

Mamma sa alltid til meg, kjøp roser til deg for å gled deg selv .  I dag vant jeg, de å må si hva blir det neste?  Spennende ❤

Vi kan ofte både utsette ting , også kan vi ønske å unngå opplevelser . Hvorfor er det slik ?

At vi ikke bare tar det som en mann , de er så oppriktig flink til å være den de er , også hever de seg over det som de synes ikke er ok.

《Må si jeg skal kopiere den stilen mere.》

Nå skal jeg kopiere dette , vi bruker følelsene våre i alt, også skal vi reflektere å drøft . Vi er gode nok som vi er .

Når vi vet at vi duger å er mer en flink, kan sikkert her være like stolt som alle andre. 

Nå har jeg blitt utfordret av flere til å få fingern ut til å ta fagbrevet.  Har motivert meg mere , har heldigvis fått  den positive energien selv tilbake . Vi må absolutt være kin i faget å samtidig være full fokusert for å kan lykkes , vi må også være motiverte til å lære å når jeg er i det rette miljøet stråler jeg som ei sol .

Føler at jeg har vært heldig, fordi jeg er i godt miljø som bidrar til at jeg øker min kompetanse.  Det å ha flotte folk bak meg er også viktig . Det å få tilbakemeldinger som er rett e bare godt . Takk for at dere løfter meg opp å samtidig spark meg framover  ❤ evig takknemlig må si at med flotte folk i ryggen klarer jeg å stå i tøffe situasjoner.  Som jeg lett hadde unngått om jeg ikke hadde hatt mennesker som oppriktig bryr seg om meg 😘

Skap deg en nydelig kveld ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg