Akkurat nå kjenn jeg på at pappa å jeg er ganske like!

Hei 😘

En nydelig arbeids dag e over, 😘flott å tilbringe dagen med bare flotte folk.

Slik vi ønsker å framstå er også slik vi også får det , derfor e det så godt å ha fine omgivelser å være i . En skal være takknemlig for at en har gode relasjoner med arbeidskolleger og har det godt på fritiden.

Ser nå siden jeg har bestemt meg for å være mere aktiv å sprek.  E jo noe som også påvirke meg positivt.  Det bidrar til at jeg har det bedre med de en omgås.  Helt sikkert at de verdiene som en har også er med på å påvirke meg positivt og samtidig gjør jeg også andre sin dag fin.

Dagen i går fikk meg til å reflektere mer på framover, mine drømmer å mål i livet . Våge å sette i livet noe som ikke er den største risikoen men som tilfører meg mere positivitet å næring i form av mestring følelse å ha en verdi.  Verdi for at en lykkes med de planer å mål som en har snakket om i mange år , å ikke våget å ta ut , mål å bevege meg litt utenom min arena men samtidig så er det også innafor.

Det å kjenn på den entusiasmen, gleden , engasjement å drivkraften styrke meg så kjenn jeg for at jeg ønsker dette like sterkt i dag som i går.

Akkurat nå kjenn jeg på at pappa å jeg er ganske like , vi hadde begge en stor drøm i livet.  Han ønsket å jobb ut sin drømme bedrift , også jeg like så. Det å kjenn på at vi har gått i samme spor , vært modig å samtidig tatt en del sjanser så bevis også det at vi tror på drømmen.

Det å kan jobb ut et produkt, mens du enda står i noe som er trygt er veldig bra, fordi det er med på å bidra til at vi lykkes å samtidig har råd til å gå for det vi ønsker å sette i livet .

En kan akkurat nå føle seg meget ensom , fordi en har ikke mange å reflektere å drøfte dette med . En ønsker ikke å prat med mennesker som en vet kun ser negativt på framover å ikke har tru på at om vi jobber målrettet så lykkes vi . Derfor så blir det slik at en holder det enda for meg selv.

Gründer uka har gitt meg god  positiv  energi, påvirket meg positivt å det å bevilge tiden på dette er for meg enormt lærerik.

Vi kan ofte vingle mellom hva vi ønsker å gjøre, å ikke helt vite vår kurs om vi drar på rett plass eller om vi går i svime.

Ofte så må vi få hjelp i fra andre til å veilede oss, til å åpne opp for at vi skal se en ny mulighet.  En kan oppleve at en negativ opplevelse bidar til en ny åpenbaring for en.

Ved å lukke en dør så åpnes det en eller flere nye dører for oss.

Velger å se det positive når en må distanserer seg i fra negativ støy.

Ved å vise mere takknemlighet, godhet, raushet, også kjærlighet.

Så resulterer dette også til at vi tiltrekker oss flotte karakterer som ønsker å være sammen med oss.

Dette ligger i kortene at vi blir en tiltrekning kraft til andre som er på vårt nivå eller de som ønsker å ta steget å gå opp en grad.

Fordi positive mennesker bidrar til økt trivsel, økt energi, økt inntekt , økt livskvalitet. 

Ønsker deg en riktig nydelig dag 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg