Vi må bare bestem oss så lykkes vi!

Hei 😘

Snakk om å ha en jønna trivelig dag 😘 e så gøy å hør på foredrag å få innputt innenfor gründer å det å skape seg en ny jobb mulighet.

Det å hør på hva andre har lykktes med bidrar også til at vi andre våger mere, får sterkere lyst til å utvide vårt kontaktnett.  For å lykkes med våre drømmer.

Jeg har en god følelse av å ha vært med på dette møte i hele dag. 

Det å møte ukjente å kjente, bidrar også til at vi både utvide vårt kontakt nett.  Å ikke minst tilegner oss mere erfaringer.

Når jeg kjørte hjem etter dagen i gründer møte så var jeg både entusiastisk, hadde fått meg masse god energi til å ta fatt på mine drømmer.

For å virkelig gjøre min drøm så er det heldigvis ikke så utrolig mye , som skal til litt kartlegging å samtidig ta en undersøkelse på om noen ønsker å benytte seg av de tjenestene som en skal utføre.

Vi skal ikke undergrave våre drømmer, vi skal heller brett opp arman å få fokuset opp mot at vi skal klar de.

Spennende tider nå framover, gled meg masse til jobbe ut idéen min.

Glede meg veldig til å dra på Gründer party på koks i kveld, det å komme i stemning å være i det rette element, så bidrar også dette til at en selv blir mere kreativ, en blir også mer oppsatt på å lykkes med prosjektet.

En skal ikke undergrave en idé, fordi det kan like godt være et flott spring brett til en god business.

Kjenn at fridagen  min i dag ble brukt fornuftig.  Godt å bruke tid på det som gir meg mere næring til mine interesser.  Ble en trengs fri dag, i dag men det gjør litt godt å ha trengs fri dager.  Skal lytte mere til de jeg har rundt meg 😘

Vi er kommet oss midt i oktober, skal si dagene flyr unna.

Jeg har satt meg en del mål denne mnd , har i grunn vært flink til å fått gjennomført det meste.

Mitt hoved mål var å trene mere å få en god fylt å få en god rutine på det .

Fordi en må begynne en plass å skape gode rutiner så blir det også lettere å gjennomføre gode rutiner ved andre gjøremål.

Når vi er strukturert så blir vi også det i foretning også, derfor en må være stødig en plass for å videreføre det på alle områder.

Kjenn at kroppen bobbler etter å prate om alt en har i hodet mitt av ideer men, jeg skal holde det enda litt tett , godt å ha mye spennende å se fram i mot .

En venninne sa om meg da jeg var tidig i 20 årene, ho Skarstad ho har ikke problemet å skap seg jobb eller å få seg en jobb , ho e makalaus.  Godt å vite at en har flere ben å stå på . Pluss at en ikke ser problemer men ser kun muligheter.

I dag så åpnet det seg flere muligheter som jeg fikk til meg, så en må bare våg å tørr. En kan ikke sett seg ned å vente på at ting skal skje , vi må liksom skap mulighetene selv.

Har som sagt bodd for meg selv i 8 år , klart meg godt økonomisk i alle år , har aldri klaget et sekund.

Det å klar seg selv e vidunderlig, skal ikke si at jeg vil for evig å alltid bo alene. Men det e godt å vite at en har lært seg opp igjennom årene å stå på , å ikke minst klare de mål en har satt seg.

Tror det e veldig viktig at vi har vært vandt med å kjempe for det vi har. Å skapt våre verdier å en sett jo slik pris på det selv også.

Jeg er med i ulike nettverk både på Facebook og privat anng business og hvordan vi skal lykkes for å nå våre mål. Ved å ha ulike forum der en også kan stille spørsmål om ulike temaer e godt . Det er også veldig lærerik å vi knytter et bånd. 
Ser også i forfatter bobblen min så har jeg her også ulike forum som jeg også  er med i , viktig at en ser hva andre gjør også lærer vi også mye av det .

Vi må bare bestemme oss for at vi skal lykkes uansett om det er i kjærligheten og business.  Så når vi har bestemt oss for det . Det å gi andre frihet og rom til å være i sitt eget e viktig.

Nå skal frøkna fiks seg litt til en liten bytur 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

2 kommentarer

Siste innlegg