Nydelig helg❤

Hei 😘

Godt å våkne opp til en ny flott dag, gårdagen ble magisk på alle måter , først en flott lang gå tur. Så etterfulgt med kvalitetstid ❤

Må si det gjør seg veldig å være sprek å gå lang tur 🍂🍃🍁

Først gikk jeg alene så kom en venninne av meg å overasket meg , kjekt å kunne gå flere sammen .

Hadde en sinnsyk flott tur i i går godt å kjenn at formen e stigende , å kondis å alt bare blir bedre å bedre.

En motiverer andre like godt som en motiverer seg selv .  E godt ❤

I dag så blir det også en gå tur blir godt. 

En merk så godt hva denne gode energien både gjør med meg. 

Helga kom fort men den går også like fort, godt å kan reflektere over at helga leverte veldig godt 😘

Vi får det vi sender ut derfor e det så viktig at vi har et godt fokus, så kommer vi også til å klare alt vi ønsker .

Skal få på meg trenings klærne , å børst bort litt sand på joggeskoene så e det bare å hente en flott kollega av meg, så vi får oss en flott tur sammen snart ❤

Skap deg en nydelig dag du 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg