Takknemlig!

Hei 😘

En nydelig dag å våkne opp til 😘

Dagen i går var magisk, flott dag rett å slett . Det skaper noe spesielt når vi har det godt .

Når en har arbeids helg så e det godt at en får både hygget seg godt mellom slagene. ❤

Været e dag ble veldig bra, sol å høst Fargene e så flott 🍂🍃🍁 en flott tid vi har i vente 👍

E bare å få stell seg litt til å kom seg på en ny gå tur 👍 en må bevege seg litt, å en treng å få nyte en gå tur i dette flotte været.  Ble så nydelig rett å slett.

En får et bedre fokus , føl at jeg gjentar meg selv men en kan ikke gjenta det ofte nok. Fordi e ofte lett å gå tilbake til gammelt mønster, så vi må bare være flink til å motivere en selv .

Det å være sammen med de rette folkene, som også bidrar til at jeg holder meg godt motivert.

Bonus med å gå tur er økt glede, økt energi og når en ser resultater på å vær i bevegelse.  Så bidrar jo også det til at jeg blir mere motivert.

Takknemlig for at en har blitt så motivert av de flotte folkene som en har rundt seg.  Rett fokus er å ha det mest mulig gøy.

Vi må være den karakteren vi e ment til å være , ikke glemme det bort .

Nå e det bare å få på litt trenings klær så skap deg en flott ettermiddag 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad .

0 kommentarer

Siste innlegg