Sikter mot toppen, ❤

Hei 😘

En flott dag, kommet halveis i uka e godt 😘

Kjekt å kunne utnytte formiddagen godt, fått jobbet bra med frilans jobben min.  Godt å se at det gir resultater bare en står på.

Viktig å ikke gi opp selv om enkelte ikke svar eller noen sier nei . Det som e gamen.

Vi blir vandt til å være litt ensom å forlatt å takler det å være alene på toppen.

En får det kicket når en får gode tilbakemeldinger, så heldigvis går det  framover.

Skal få tatt meg en gå tur nå snart.  Godt å få klarnet hodet å være kun for meg selv . Gjør så godt å være i mitt eget .

Har bestemt meg for å gå en enda lengre tur i dag, så blir godt.  Vi må bare utfordre oss selv , fordi vi påvirker andre også så gjør vi ikke minst mye bra for oss selv .

Vektreduksjon og samtidig bedre livskvalitet er ikke feil 👏👉👏👈💪
Det er bare godt.

Selv om været ikke akkurat e med oss i dag , skal jeg gjør akkurat det jeg hadde planlagt.  Ble litt utsatt pga at jeg har jobbet i mange timer med salgs jobben min.

Utrolig godt å se hva noen timers jobb faktisk bidrar til . Gleder meg også til å sette action å jobbe målrettet så jeg klarer å Utvikle en større gruppe.

Viktig å starte med hvor vi ønsker å nå da vi begynner med en business.  Hva ønsker du å oppnå , å hvor langt osv.

Fordi har vi ikke satt dette i system først så kommer vi heller ikke til å sikte langt .

Derfor sett deg høyere mål, enn du egentlig forventer å nå .
Men ha de som mål , så jobb du som at de er realiserings bart.

Jeg var i mai på en kvinnekonferanse på Mo, kraftkonferanse . Sonja Djønne har en bedrift som heter haymat.  Hun hadde bestemt seg for å nå høyere å samtidig forandre på hvordan hun satt opp sine mål å hvor langt hun ønsket å nå.

Utrolig flott dame som også bidrar til at flere kvinnfolk ønsker å sikte høyt.  Et flott forbilde for mange mennesker utenfor Rana og selvfølgelig her også .

Utrolig viktig for en selv at en våger å tørr, fordi når vi har bestemt oss så går vi for det ❤

Derfor så sikter jeg mot toppen i salgs jobben som jeg har startet opp i , skal jobbe målrettet å samtidig ikke gi opp.

Nå er det tur på meg , skap deg en flott kveld 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg