Ladd opp om det er i USA eller på Løkta samme fan!

Hei 😘

En nydelig dag å våkne opp til , å samtidig har en klart å utrette mye fornuftig 😍

Godt å kjenn på denne gleden som kroppen send ut , når vi e lykkelig å har det godt . Vært en tur i byen å gjort noen æren.  Godt å møte så mye kjentfolk å slå av en prat. Godt å ha tid til å vis andre en oppmerksomhet.

Ble også tid til en kaffe sammen med en venninne på Babette, lenge siden sist jeg var der.  Utrolig hyggelig om tiden ikke e så stor så utnytt den på best mulig måte.

Kan kanskje virke som at en lever som at en skal dø dagen etter på. Om så skjer så skal jeg i alle fall bli husket at jeg tok meg god tid til alle jeg bryr meg om. Å viste deg raushet, tid og ikke minst kjærlighet .

Gled meg så til å få utrette alt jeg har lyst til å gjøre , litt spesielt å kjenne på denne gleden å samtidig ha så mye flott å se fram i mot.

Oktober e en skjønn høst måned som jeg e urolig glad i , den kommer med litt høst stormer , skaper flott farge i naturen.  Bidrar til at en sett pris på inne kvelder , levende lys også god stemning 😘

Dagen i dag blir litt aktiv som vanlig selv om jeg har en etterlengta fri dag , så fri e egentlig bare å gjør noe annet.

Fokuset vårt e ofte litt snevert å vi tørr ikke alltid å bevege oss inn i det som byr på forandring.

Jeg møtte på mannen til en venninne av meg, som ønsket å høre om USA turene våre, å lurte også på hva ungdommen i grunn  lærer der.

Det å følge opp ungene til USA på disse turene vi har hatt i år , har bidratt til at jeg har sprengt mange grenser.  Jeg har presset meg selv til å jobb mere å øke inntektene. 

Det e vell og bra men hvorfor USA e det mange som lurer på , akkurat det e her de har møtene sine derfor.

Det de lærer ved å være med på dette er selvutvikling, å entreprenørskap, det å bygge opp egen bissnes å lære ting stepp for stepp i det miljøet som også er tross alt et steg lengre fram en  oss her i Norge.

Det at ungdommen gjør noe som ikke e helt A4 digg eg, de blir en karakter som ikke er bestemt på forhånd at akkurat det skal du bli.

De lærer å våge, de lærer å satse og samtidig så lær de også å ha det rette fokuset å de gode holdninger som en kan se å oppleve henger i en tynn tråd her hjemme, blandt de godt voksne som de i barne stadiet.

Hvorfor skjer det ?

Enkelt forklart, er du i et negativt, dårlig miljø så tar du etter om du vil det eller ikke.  Om du ikke mentalt jobb med deg selv hele tiden . Pluss e bevist på dine holdninger og adferds mønster.

Opplevde veldig sterkt når jeg kom hjem i fra alle USA turene mine i år , at mange alt for mange mennesker bør jobb med seg selv, sine holdninger, sine feil sine mangler og ikke minst feilvare.

Men hvorfor er det akkurat mottsatt?
De som burde jobb med seg selv de e jævlig mot andre?

Har liksom ikke skjønt greia. Skjønn poenget med at de må komentsere for deres totale svakheter med å trykk andre ned i grusen for å tro at de Har vunnet litt makt en stund.

Da en bevilger seg selv kvalitetstid å ladd opp om det er i USA eller på Løkta samme fan , det som er poenget er at du null stiller deg å samtidig gjør noe med deg selv.

E du lei jobben din ?
E du lei noe annet?
Er det noe du treng hjelp til?

Søk råd å gjør noe med livet ditt, hvorfor råtten opp som ei grå mus som ikke bidrar til at du selv har det godt ?

Mye en selv kan gjøre men oftest så kommer de fleste med 1000 unnskyldninger på hvorfor de ikke våger å levd det livet de egentlig vil . Noen er i jobber de ikke trives i , til en opplysning dette synes meget godt.
Enkelte er feil plassert og disse synes også godt .

Har selv opplevd å ikke trives på en jobb, men jeg har også tatt grep, kan ikke være i en jobb du ikke trives i kun fordi du er avhengig av pengene.

Du bidrar til et elendig arbeids miljø når du ikke trives , pluss så påvirke vi også de som e kin i faget å bli negativ….så dette er kanon viktig å ha i bakhodet sitt.

Vet om jeg hadde vært sjef hadde gjort mye med dette.

2 kommentarer

Siste innlegg