Kribbler i hele kroppen akkurat som en forelskelse skal gjøre

Hei 😘

God morgen, godt å få mårran med seg. 

Oktober e en flott mnd å ta fatt på , mandag å ny uke.  Gled meg til å ta å få satt spor på denne uka også 😘

Dagen i går med flott trim tur i skog og mark, har gitt meg blod på tann.  Skal gå meg en lang tur i dag også, e balsam for sjelen.

Viktig å ha rett fokus på livet å det vi ønsker å oppnå . Så går det oss godt i livet 😘

Blir en spennende uke, hektisk men veldig godt at ting skjer .

Har en del fridager denne uka, men de blir også sikkert fullbooket de også, e godt å kan ta litt på sparket å kos seg godt på veien.

Når en har jobbet helg så kjenn eg nå at å ha fri var perfekt i dag  å bare kan gjøre det akkurat jeg selv ønsker.

Planlegg litt framover, vi må ikke glem at rett mengde jobb og ha nok av det også betyr at vi jobber målrettet for å ha det bra selv .

Kan liksom ikke klage om jeg ikke bidrar selv til at jeg har det bra, må være skjerpet 😘

Kjenn magen kribbler akkurat som en forelskelse skal gjøre , spennings rus e godt, like å skape meg nye muligheter som bidrar til økt kunnskap å bedre livskvalitet.

Målet mitt denne uka e å være mere i bevegelse , skal i dag på gå tur , sammen med en venninne.  I dag tror jeg vi må gå lenge enn i går , det å press seg selv gir meg et sykt kick 💪😘

Hun fikk bestemme turen i går , å i dag så fikk jeg bestemme den 👍

Skap deg en riktig nydelig Mandag, bidra til at du utgjør en større forskjell ute blandt folk.

Være et godt forbilde slik at folk kan beundre ditt mot og engasjement.  Ikke miste energien bare ved å se deg .

Viktig fokus!

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤❤

PS: utrolig takknemlig for alle som leser bloggen min , takk dere e gull sett pris på det ❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg