Yes Fredda❤

Hei 😘

God morgen, godt å våkne opp til en ny flott dag 😘

Fredag og helg igjen, godt at ungene har siste skole dag å så får de fri helg . Eldste har jobb i helga , flink sønn som står på . Må si jeg e stolt over hans mot å stå på vilje.

Jeg selv skal nyte helga både på jobb og hjemme .  Blir også en del kjøring til å fra.  Det som hører med når en e ungdoms mamma 😘

Dagen i dag skal uansett nytes fult ut , får besøk av en venninne av meg på formiddagen.  Er kjempe koselig å få besøk å kan bruke tiden på hyggelige mennesker.

Det e vitamin for meg å være i de rette omgivelsene.  Ser også ut til at været e med oss , godt å kan få flott vær 🍁🍂🍃i dag også 😘

Gleden av å være i godt humør , spre glede e også noe vi alle burde være flinkere til . En dag for meg uten latter da e jeg syk .
Vi må tilføre oss mye gode opplevelser.

Som vi kan ta tilbakeblikk å erindre hvor godt vi i grunn har det.

Det fokuset vi har det e også det vi ber om å få.

Derfor må vi ofte rydd opp i vårt tanke  mønster . Vi ønske ikke å ta med oss ufys framover vel?

Da må vi også fjern det vi ikke vil ha i oss, kutte det fokuset også bestem oss for hva vi vil ha mere av.

Vi er akkurat som noen magneter , vi tiltrekker oss akkurat det vi vil, så vær omtenksom mot deg selv . Å værne om deg og dine. 😘

Nå framover ser jeg også hva jeg vil ha mere av, både privat og jobb relatert. 

Vi tiltrekker oss de menneskene vi vil ha mere av , ved å sende ut det signalet vi har i oss. Litt spesielt men faktisk sant .

Dere får ta å forandre fokuset, skriv ned på et papir hva dere ønsker mere av i livet deres.

Endre ditt fokus , gjør en endring.

Kan være at en må bruke et par dager før å endre fokuset . Som en har lagret.  Men gjør det fordi det e så absolutt verd det .

Du får et nytt liv, å samtidig et bedre fokus.

Skap deg en nydelig dag 🍁🍂🍃🌞❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

2 kommentarer

Siste innlegg