Nydelig positiv energi ❤

Hei 😘

En nydelig dag å våkne på til , en merker godt hva god energi gjør med en .

Gå turen i går, å tidlig kveld bidrar også til at dagen i dag blir perfekt .

Sol e terapi i seg selv, akkurat som flotte mennesker også er .

Har bestemt meg for å være mere i aktivitet, trene mer og være i et annet miljø e også godt .

Det å bestemme seg for at vi skal ha det godt å ikke la andre trykke en ned . Det e noe alle må tenk på , hvem vi omgås.

Vårt fokus er også noe som bidrar til hvordan vi også har det .

Kan kanskje høres rart ut , men vi må få ut det vi ikke ønsker i livet vårt.  Vi må fokusere på det som også bidrar til at vi har det godt.

Kjenn på meg at uka kommer til å bli god, med alle flotte situasjoner som jeg skal være i.

Jeg har bestemt meg for å ta meg en lang gå tur i dag også, skal få det gjort har liksom blitt helt avhengig av å være ute i naturen å kobble ut .

Disse turene de bidrar også til at jeg har det mye bedre , er sterkere og gladere .

En kan kanskje spekulere går det virkelig an å bli gladere og at det går bedre.  Yes klart det går , vi bidrar ved vår egen glede å påvirke andre positivt også .

Skap deg en nydelig dag 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

2 kommentarer

Siste innlegg