Verket i går ble magisk ❤❤❤

Hei 😘

En flott dag å våkne opp til , etter en flott verke kveld 😘

Med bare flotte folk, det å ta å føle på den gode stemningen e godt .

Ei som følger meg på bloggen min kom å hilset på meg, veldig hyggelig ❤😘

Første gang jeg e på verket, må si at det levde opp til mine forventninger og være sammen med flotte folk bidro også til at opplevelsen ble magisk 😘

Musikken i seg selv, vær veldig bra flott og mystisk å til å ta og føle på.

《Det å få hvitvin i døra når jeg ankommer verket var også noe jeg aldri har opplevd før.》

Jeg oppleves sikkert som en person som ikke ser meg tid til å være med på festivaler og festligheter.  Denne gangen så bydde anledningen seg å er meget glad for at jeg dro.

Det å møte kjente som en ikke har møtt på lenge tider , e så artig.  Synn en ikke ser seg tid og har anledning oftere.

På tirsdag denne uka kom jeg hjem i fra USA, må si at denne uka har jeg opplevd mere enn jeg noen gang hadde håpet på. Det å ikke forvente alt i livet å glede seg på det som skjer e for meg veldig viktig.

Jeg er en slik karakter at jeg stråler som ei sol da jeg har det godt 😘

Det å møte på så mye folk som e så interessert i å høre hvordan vi har hatt det i USA e så kult .  Det å få gode tilbakemeldinger på det en gjør e også noe som jeg setter sykt stor pris på takk!❤ Arig å høre at voksne flotte folk kommer bort til meg å si at de les bloggen min , å beundrer våre turer og alt jeg gjør for mine barn.

Det å jobbe innen for helsesektoren og jobbe skift medfører også til at jeg som jobber mere enn mine nærmeste venner gjør.  Ofte ikke har fri når slike arr . Skjer her i byen , hadde gjort alt for å hatt fri hele denne helga , men prisen en må betale for å ha jobb og samtidig står på er også før meg som ikke har mere fast en 21% at jeg også er en trofast arbeids taker som alltid stiller opp. Dette bidrar også til at jeg er alltid heldig å får fylt opp med nok jobb 👍

Jeg har skrevet før at jeg inntar lite alkohol opp mot nesten ingen ting. 
I går drakk jeg mitt første hvitvins glass i år og nøt det i et godt miljø❤

Har ingen behov for å nyte alkohol for å våge eller tørr å kontakte noen.  Men å nyte litt hvitvin var akkurat perfekt på verket.

Siden jeg også har arbeids helg så stridet jeg mot meg selv , men inntaket sto i takt med mine holdninger.  Så var ikke full eller overstadig beruset . Bare ruset på lykke og kjærlighet ❤

Når en våkner opp , å ikke en kan kjenn at en e bakfull eller e dårlig det e noe som e beste sort, da e det også lettere å være mer produktiv å se gleden på en annen måte .

Jeg har bestemt meg for å åpne mere plass for det jeg vil skal skje , bli flinkere til å se bort i fra bagateller , også skal jeg også jobbe mere med bokprosjekt mitt, forever og Avera er også noe jeg selvfølgelig skal utvikle mer og lage mere avtaler.

USA turen min så hadde jeg et mål bli mere kreativ, å få åpnet meg opp til å få gløden opp å gå . Dette har jeg også klart godt .

Det å kjenne på arbeids lysten , lysten på å leve og også det å glede seg på livet.  Vi lever her å nu , våg å lev ditt liv ❤

Skap deg en flott lørdag, ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg