Jeg er et produkt av Skarstad ved arvelige belasta!

Hei 😗

Godt å våkne opp å ungene enda sover 😘

Egentid e gull i grunn 😘

Litt surralistisk at dagene e snart historie på denne ferie turen. 

Det å ha opplevd alt dette sammen med ungene e for meg veldig gøy.

Vi har hatt det fantastiske hyggelig , vi må også tolerere mere av hverandre.  Dette lærer vi på en slik tur at vi må også vise mere respekt å raushet .

Både jeg å ungene blir gode på tolmodighet og kobble ut å fokusere på noe annet.

Samlet sett så har denne turen gitt meg mere energi, påfyll som jeg trengte til å ta fatt på jobb hjemme. Både i min egen business og i helsesektoren. 

Har satt meg høye mål som e gøy å jobbe mot.

I skrivende stund så e det godt å høre på bakgrunn støy , dyre biler som cruser, vannet i bassenget som renner og en hør at andre gjør noe viktig.

Så sitter jeg her å venter på at kaffen min skal vi ferdig på rommet.  Skulle ha hatt en servitør som hadde servert meg det…eh neida liker å greie meg selv.

Det å ha sommerfugler i magen som jeg nå har , er fordi det kommet til å skje så mye nå framover.  Som ikke jeg helt vet hvordan det blir. Både privat og business.  Det å kjenne på denne gode følelsen e gøy . Vi lever her å nu . Hvorfor i helvetet skal vi vente å leve ?

Vi lever her å nu å fokuset blir også det vi tenker på.

Mine tanker inne i meg e kun positivt.   Bruk null energi på å fokusere på negativt.

For å oppnå vekst så fokusere en også på det en ønsker å jobbe med å lage en slags plan . Ofte kan starten være knotete.

Akkurat som i en forelskelse, da du liker en person veldig godt…
Også veit en ikke hvordan en skal starte….om en skal begynne oppe eller nede eh… hvordan en skal føre en god samtale.

Forestill av du prat med en du kjenner, tillat å være deg selv.  Godt å kjenne på den følelsen av å være litt nervøse….vi må bare våge å leve livet mer.

En god venninne av meg sier ofte at hun har god tid, skal vente med kjæreste til barna e voksen.

Ofte så har jeg spurt henne hvorfor ønsker du å vente med å leve?

Hun mener at Hun har det godt å jeg tror henne.  Men jeg tror ikke det e rett at vi setter livet vårt på vent ..pga barna.

Vi må være mere modig å være ærlig over for oss selv hva vi egentlig vil.

Ungene de ser igjennom oss om vi ikke skinner eller om vi stråler.

Så hvorfor ikke tillate at du skinner som en sol å har det godt på innsiden og utsiden?

Akkurat nå hadde det vært godt å kunne si vi har en dag igjen her i costa mesa.  Men på en annen måte blir det også godt å komme hjem å få gjort mer jobb.

Jeg er et produkt av Skarstad ved , arvelig belasta 👍 liker å jobbe målrettet å se resultater.  Utrolig takknemlig for at pappa Ble min pappa.

Ønsket dere alle sammen en riktig nydelig dag hjemme i Norge e det kveld snart…å enda myr igjen av dagen her .

Jeg skal skap meg en flott dag, ta du å skap deg en nydelig kveld du skjønne 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg