Fotball mamma e bare barne mat i forhold til å være USA mamma!

Hei 😘

En nydelig dag 🌞⚘😘

Vi har virkelig nøte dagen godt i dag også .  Godt å filosofere å reflektere over livet og ellers.

Stor Ungene de holder meg evig ung 😘

《Fotball mamma e bare barne mat i forhold til å være entreprenør mamma e større 😘 USA mamma e større》

En har virkelig lov til å være stolt over de😘

Det å bestemme seg for å finne veien i livet e også noe som e viktig ikke bare for oss som e voksen.  Men det e vell så viktig å forme ungene på rett hylle i livet.

Det å klare å få ungene til å styre unna dop , rus og andre negative ting e noe som er viktig for meg.  Fordi skal en klare å prestere å nå fram her i  livet e det også nødvendig å holde kroppen ren.

Den sommerfuglen jeg har i magen nå , en ny begynnelse og se framover at framtiden blir formet i takt med at ungene å jeg utvikler oss. 

Gleder meg sykt framover til alt vi skal være med på , det å leve livet å gjøre litt sprø ting e også noe som bidrar til at mitt liv også blir mere modigere enn andre sitt.  Også så lærer en også ved å våge , hvorfor holde igjen …fordi vi er redd for andre sine kommentarer?

Not eh eg e vokst opp i en familie der vi ikke bryr oss om pjatt.  Men vi brett opp arman å jobb målrettet å gir fan i folk som kun e interessert i å prate om andre.

Jeg e sykt takknemlig  for at ungene presset meg inn i dette USA turene ….uten at jeg i utgangspunktet viste verken konsekvenser eller hva som kom til å skje fremover.

Dette året eller lettere sagt 8 mnd har bidratt til at jeg har våger mere, jeg har sikkert jobbet mer.  Men jeg har nok ikke vært mere lykkelig. 

Har ikke hatt så mye ferie, som jeg har hatt i år , men jeg har heller ikke hatt så stor vekst som jeg har hatt i år.

Dette sier sitt ved at jeg har det godt i livet mitt , fokuset mitt e også kun på det som gir livet menig.

Om du ønsker å lykkes i livet ditt? Få vekst eller finne den drømme dama eller drømme mannen ? Så må du også være lykkelig innvendig.

Dette er også avgjørende for å lykkes på alle nivå i livet .

Nå skal vi nyte siste kvelden her i Costa Mesa. Vi nyter å det å oppleve denne sommeren i California har virkelig vært super 🌞⚘😘😊

Skap deg en nydelig dag 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min 😗

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg