Jeg har gjort flere modige valg i mitt korte liv!

Hei 😘

Godt å våkne opp å kan sett seg på altan på hotell rommet å nyte varmen 😗

Greit med litt egen tid nå i dag 👍 stor Ungene e på møte.  De trivdes godt ❤ så stolt over de , artig å se hva dette betyr for dem👍

Som forelder har vi et ansvar med å følge de opp.  Dit de selv ønsker å gå , ikke vår egen vei Som vi føler blir rett for dem.

《USA kommer til å bli vår største reise sted nå framover.》

Det å ha mål å strekk seg etter e viktig , før meg som jobber innen for helsesektoren.  Pluss har min egen business som jeg bygger opp så er det selvfølgelig viktig med belønning og ha noe å se fram i mot.

USA turene for meg har gitt meg ekstra energi til å stå på hjemme.  En ekstra stå på vilje som har våknet i meg.

Godt å se at denne viljen er hos mine barn også 👍😘

For å lykkes med det en gjør må en først å fremst ha troen på det en holder på med. Å like å holde på med den jobben en gjør. 

Hvorfor være i en jobb kun for å heve lønn? Om du ikke trives?

Det du kansje ikke tenker over er hva du egentlig gjør mot deg selv og andre.

Du framstår ikke som en person som trives godt og dermed vil du også påvirke flere av dine kollegaer med den negative holdninger.

Gjør noe med livet ditt slik at det blir meningsfylt. 

Opplever ofte når jeg snakker med folk , anng om de trives og liknende så kommer det også  varierende svar.  Noen svarer helt enkelt at de trives . Andre sier det e greit men her e bare en mellom stasjon til noe annet.

Tenker at vi alle har vært der , at vi har følt på å gjøre noe annet . Men har ikke våget å hoppe i det . Det er ikke alltid lett å være modig å stå for det.

Men kjenner du på den følelsen da du drar på jobb og ikke trivdes….. lov meg at du gjør noe med det da !

Fordi det e her bitterhet og dårlig arbeids miljø henger sammen.

Ikke bli en av dem !

Jeg har gjort flere modige valg i mitt korte liv . Vet at mange har syntes jeg har vært ekstremt gal ….men  jeg lover at det har bare vært kult .

Da jeg så opp jobben i restauranten i 12 uten å ha en jobb å gå til …. lærte jeg sykt mye.

Du utfordrer det som bor i deg , vi feiler alle, derfor må vi også våge å lev og nyt livet mens vi lever.

Skap deg en nydelig dag 😗

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min  ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad

0 kommentarer

Siste innlegg