Amsterdam/Seattle/Los Angeles

Hei 😘

Godt å få mårran med seg 😗

Turen i fra mo til Værnes har vært flott, godt å kan kjøre i en god bil. Var virkelig stas!

Ungene å jeg var innom gode venner av oss på turen . Kjempe koselig å besøke de på turen.

Vi sitter nå å venter på å få stige på flye til Amsterdam .

Utrolig at en klarer å holde både humør og alt oppe , ingen søvn på turen nedover.  Å timene de går sykt fort.

Vi fikk spist litt mat på turen , godt å kan bruke litt tid sammen på reisa.

Veiene begynner å bli flotte, kommer til å bli kanon . Når alt e ferdig.

En fryd å kan få gleden av denne reisen. 

Det å få komme til Amsterdam en liten tur e alltid hyggelig.  Flott plass 😘

Nå er det snart ombordstigning, blir godt å starte reisen.

Vi reiser først til Seattle også reiser vi til Los Angeles.

Siden tidsforskjellen e 9 timer så kommer vi fram den 4 /8 kl 1630 , da e det nytt døgn hjemme.  Enda da kan vi boltre oss med den 4/8 å nyte sol og  se oss rundt.

En opplevelse jeg både ser fram til og samtidig det å dele dette med ungene.  E også noe jeg e glad for .

Vi skal nyte fly turen, også håper jeg dere får en flott dag 😗

Skap deg en nydelig dag 😗

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad .

2 kommentarer

Siste innlegg