Spre glede !

Hei 😗

Godt å våkne opp til dette været, klarer fint å venne meg til dette 😗

Selv om vi her jobb disse dager så e det helt ok å stå på i varmen . Spesielt når du veit hva kan se fram i mot 😗

Hvordan klarer en å holde motivasjon å gleden oppe ?

Jeg bruker en enkel metode , kutt ut negative folk , spre
Glede , bidra til at andre har det godt . Ha godt humør . Heng med folk som du liker.
Ha goder jeg kan glede meg på .

En får også høre det e jo akkurat det samme som du har skrevet før….hmmmm må bare tilføre vi kan faktisk ikke repetere dette heller ofte nok.

Det er også noe jeg registrerer på jobb og rundt meg.  De som jamt over klag sutter , er misfornøyde hele tiden . Det er også de som er oftest borte i fra jobb.

Så det er veldig viktig at vi alle tenker over vår adferd.  Hvordan vi er mot andre.

Det som e vi får mere igjen av å spre glede.

Jeg merker det stort, har mere energi, får enda mere glede , tilfører meg flotte folk . Øker også kontsktnettet mitt . Fordi folk liker å være med mennesker som er hyggelig.

Jeg handler ikke til grettene folk , også snur jeg når jeg er i område med slike karakterer.

Fordi ønsker ikke å bli påvirket av de.

Det e lett å bli negativt påvirket, men vi må være sterke for å klare å stå i det.
Også stå i mot slike karakterer. 

Jeg må alltid riste av meg negativ støv , å bruke tid på å komme meg.

Det er viktig for å ikke bli lik de vi ikke ønsker å bli lik.

Det e mange gode metoder vi kan bruke  , gå en tur, lytt til musikk , være alene, mediterer, lese en bok. Du må bare finne ut hva som blir best for deg.

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad

2 kommentarer

Siste innlegg