Hva er det som e feil med folk?

Hei 😘

Godt å nyte mandagen masse sol og god stemming.

Det å nyte dagen hjemme e så godt, finne roen og bare være til.

Det å jobb i dette været e godt vi får en annen holdning og stor glede i å kjenn på sommer varmen 🌞🌞🌞

Har jobbet litt med bokprosjektet mitt i dag, det å tolke et levd liv . Som jeg skriver om . Så gjør også det godt å se i bok om traumer og innestengte følelser.  Hva det gjør med kroppen vår .

Hvordan det påvirket helsa vår da en blir utsatt for flere overgrep.

Det å skildre dette , som jeg også har vokst opp i , så fortelle dette meg at vi må bli flinkere til å kommunisere  med hverandre.  Ved å prat å ikke la noen ha innestengte følelser.

En tenker også på hva hadde skjedd om mamma hadde fått god hjelp til å bearbeide disse følelsene . Som hun hadde lagt lokk over.

Hadde livet til mamma blitt annerledes? Eller har hun hatt det likens ?

Jeg tror mamma har hatt et bedre liv om hun hadde fått hjelp på et tidligere stadie.

Du kan tenk selv ? At du opplever noe du ikke får prate om , så blir du tvunget med å skjule at du e gravid,
Så blir du tvunget og ha kontakt med barnet .

Hva er det som e feil med folk?

Skjønner ingen at tvang har aldri vært et middel som fungerer godt eller gir gode resultater.

Innestengte følelser har heller ikke vært noe som e bra .

Det bidrar også til indre kaos og medfører også mye trishet og et sår som aldri gror.

Hadde ønsket at svarer kom før ikke i 2004 men enda da de levde de som sto ansvarlig for at mamma måtte  gå med korsett og tvang henne å bortadoptere barnet.

Det hadde gitt meg også mere menig, fått mere svar.  Kansje hadde mamma også fått det bedre i livet sitt.

Mange mener de kjent min mamma så godt …..

Svært få kom tett inn på henne, hun likte best å ha folk på en god avstand.

Når jeg drar til USA igjen, da får jeg ro til å skrive mer og kobble ut alt her hjemme.

Når en er i denne bobbla så kommer hele livet fram , inntrykk og følelser som er helt naturlig .

Har egentlig ferie nå , men skal jobbe ekstra denne uka…godt å kan være med å bidra til at de eldre har det godt .

Kommer til å hygge meg enormt , selv om det hadde også vært digg å nøte sol og varme.

Vi opplever også at folk rundt oss e mere positiv glad og oppstemt.

Love it, skal nyte dagen godt 😗

Skap deg også en nydelig dag ❤👈❤👈❤👈❤👈❤👈❤👈

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

2 kommentarer

Siste innlegg