Er jo frilanser det e innafor ❤👈 Perfekt!

Hei 😘

God morgen, kjekt å få dagen med seg. 

Nå begynner det snart å nærme seg med raske skritt ferieturen vår . De minste og den eldste gleder seg veldig .

Må si ho mor selv ser virkelig fram i mot å kan få laddet opp batteriene igjen 😘👈

En  e så takknemlig for at en har hatt nok jobb , for å klar å forsvare det vi gjør.  Veit du når du gjør noe du digg og gleder deg til, så sender du ut et signal.

Du e åpen for å lykkes , du e ikke stengt .. slik at du ikke lykkes.  Men åpen for å motta mer av godene vi har her i verden.

Det eneste som er viktig, er at våre holdninger, hvordan vi er og oppføre oss og har trua på at vi lykkes.

Har selv sett at dette fungerer fjell , derfor frykter jeg ikke noe i det hele tatt . Har 21% fast jobb å shopper vakter utenom.  Så bestemmer jo også min egen arbeids tid.

Er jo en frilanser det helt innafor❤👈

Når vi har USA turer som mål er det godt å peis på og stå på litt.  Blir nok det samme som  i idrett du presterer og er interessert i å gå for gull .

Med andre ord en gir ikke opp men e entusiastisk og kreativ. 

Før var jeg alltid redd for å ikke få nok jobb, denne frykten har jeg kastet over skuldra . Må selvfølgelig minne meg selv på at jeg får nok jobb og samtidig være takknemlig for alt jeg har så godt.  Ved å vise takknemlighet og omtanke for andre mennesker e så viktig . Vis at vi ser de ❤👈

Jeg har mange gode venner og familie som jeg bruker min tid på . Ikke alltid det lar seg gjøre å møte alle da det pass for meg , er en Kabal som ofte ikke helt går opp .

Dette ser en også i forever og Avera, en jobber med å rekruttere og tilføre nye kunder .

Her kan en også definere at kabalen ikke alltid går opp . Men jeg må også ha trua på at dette skal jeg klare . Fordi har en ikke trua ja så e det bare å legge opp !

Derfor liker jeg å skape nye drømmer , bevege meg litt fordi en må ha drømmer og mål . Har mange jærn i ilden å like å utfordre meg selv .

En får dette adrenalin kikket som digg  så godt.  Den følelsen som en får da en har fått rekruttert en ny konsulent, og tilført nye kunder . Yes det kikket gir meg blod på tann, får meirsmak.

Den følelsen av å ha seiret og lykkes med det en gjør e så godt . Den må skapes , i det øyeblikket det e skapt så kjenn du kroppen bobbler over av kreative idéer ❤👈

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Skap deg en nydelig søndag 😗

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg