Hemmeligheten bak suksess

Hei 😗

Før en kanon trivelig dag, først et stykke jobb.  Så etterfulgt med kvalitetstid hjemme.

Går som vanlig i 100 hos meg, men godt å kjenne at jeg lev!

Hatt hyggelig venninne besøk , også en lang gå tur i klokerhagen sammen med en god venninne 😙

Godt å kan gå og nyte vår flotte natur, pluss reflektere godt over livet , verdier og samtidig løfte hverandres opp.

Disse stundene setter jeg sykt pris på. Jeg skal være flinkere til å gi meg mere tid til slikt . Fordi det bidrar til at jeg får mere energi, å møte gode venner , å gjøre noe hyggelig sammen ❤

Var friskt i dag, regnet litt men det gjør ingen ting.  Godt å kjenne på denne følelsen at en får så god energi.  Det å bruk tiden rett e også så godt. Vet at en skulle ha rekket over alt men vi gjør dessverre ikke helt. Synes uansett at jeg har fått gjennomført utrolig mye.  De som har ønsket å møte meg.  Har jeg klart å gi plass til.

Før USA turen, skulle jeg gi gass på hjemme fronten og få action i flere prosjekter.  Dette har jeg også fått til.

Godt å kjenne på denne gode følelsen . At de prosessene en har bestemt seg for.  De lykkes en også med.

Har satt morgen dagen før å gjøre et nytt modig valg!

Har bestemt meg for å kutte ut alle mennesker som suger energi, de som ikke bidrar til at en får vekst eller glede.

Oppfordre alle sammen til å ta mere grep i sitt eget liv.  Du former det , som du vil 😙

En klarer alt nå ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min 😙

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg