Belønning fungerer som smurt, bare å prøve !

Hei !

 

 

Har hatt fri i hele dag godt å kunne tilbringe dagen slik en selv ønsker det. En må være flinkere til å ladde opp, merker dette godt selv.

 

 

I dag har jeg hatt en kul dag sammen med ungene , vi har vært på avslutning for mellomste jentungen min, ferdig med 10års studie, e kult og samtidig litt uvirkelig . Vi hadde en veldig flott avslutning , ble selvfølgelig litt stress her hjemme , før vi skulle dra , ene ungen skule på jobb og vi andre på avslutningen. Det bidrar til at blodpumpen den løper litt fort.

 

Uansett vi rakk alle sammen det vi skulle det var det som også var poenget. Selv om en kan bli litt små frustrert når det ser ut so det er sill i tønner. Det vi ikke kan gjøre noe med, må vi også bare kaste over skulderen er blitt flinkere med det. Et ortak som sier at vi lærer så lenge vi lever. E sant det !

http://myaloevera.no/Elins-forever/nb/start/

I går så ordnet jeg denne nettbutikken , som jeg selger Forever living produkter i , hadde vært kult om jeg ved denne prosessen hadde klart og bevegd med lengre. Jeg har som mål og få rekruttert og jobbet ut med flere kollegaer. E en spennende tid vi har i møte. Vi har veldig gode produkter , jeg prøvde først tannkremen å ble bergtatt. Jeg har truen på at jeg skal klare dette, så er det noe du lurer på ang om du ønsker å bli en selger så ikke vær redd for å ta kontakt med meg. Hadde blitt kanon glad om du tok insentivet og reiv deg løs. Vi trenger akkurat deg som har engasjement  og har lyst til å tjene litt ekstra, eller vil du gå for at du skal ha dette som en hovedjobb , du har uansett en stor mulighet. Du finner mine telefon nummer her på den linken , så send meg gjerne en melding eller så kan du også kontakte meg på facebook, jeg helter Elin – Weronika Skarstad på facebook , så bare let meg opp der, så send du meg en melding der om det er ønskelig.

 

 

Det å kunne bare nyte denne dagen var litt godt, det er slik en skal være mot seg selv , ved å gi deg masse glede og gode utfordringer så lykkes vi , målet er framfor oss og vi må bare finne rett kurs.

 

 

Jeg har satt meg opp en 2 års plan som jeg har som mål hvor jeg skal være , om 2 år hva skal jeg ha klart og realisert.

Jeg har mange drømmer og det er ikke noe jeg skjuler for noen, synes det er godt å fortelle andre hva jeg ønsker og oppnå fordi da har jeg større ambisjoner å nå mine drømmer da jeg forteller andre om de.

 

Det å våge mer , tørr og gjøre forandring er også kult. Jeg har gjort det overfor meg selv, jeg har bestemt meg at jeg skal finne meg en til jobb, dette for å tvinge meg selv til å bli mer kreativ og samtidig tjene mer. Fordi de målene jeg har er litt høyere en jeg hadde for bare 6 mnd siden. Så d må jeg øke mine inntekter betraktelig . En kan si at en kanskje kun tenker penger , men det er ikke det som er  hovedfokuset , det som er framdriften er at jeg og ungene skal ha det kult, så har vi en belønning lengre fram som er en kul USA tur. Er ikke det innafor å kan ha noe kult  å se fram i mot, dette motiverer meg enda mer til å stå på og jobbe mer.

 

Jeg kjenner på kroppen min da jeg må bevege meg i noe annet , en ny jobb og gjøre nye ting. Jeg er en slik person at jeg må trives godt og ha passe utfordringer som jeg kan bryne meg på . Pluss må jeg også være kin i faget og føle at det er meget interessant, for at jeg skal kunne glede meg på de oppgavene som ligger fram for meg . Det er slik at jeg kjenner nå at jeg må bevege meg i et annet yrke og få litt klima forskjell . Det er så sundt for både kropp og sjel , vi må lytte til kroppens signaler en kan ikke bare la ting skure og gå , en blir jo gal av mindre.

 

Skal bruke USA turen for å finne ut mer , hva jeg ønsker å gjøre og se på mer løsninger som kan bidra til at jeg kan utvikle meg mer.

 

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min, Skap deg en fin kveld.

 

MVH

Elin – Weronika Skarstad.

 

2 kommentarer

Siste innlegg