Gå i sine egne fotspor!

Hei 😗

Litt surrealistiske at om akkurat 2 uker , så er jeg i San Diego.

Gleder meg veldig til å oppleve denne USA turen . Eldste sønnen min skal på møte . Jeg kommer til å hygge meg på min enkle måte. Skal ha med meg skrive kløe og mer til. 

Når en har så mye å se fram i mot, jeg hadde satt meg selv flere mål jeg skulle få gjennomført før USA turen. 

Jeg er ikke helt ferdig men , er uansett nærmere målet, så viktig å sette seg mål og gå for dem.

Selv om en kan føle at det er motløst å jobbe mot målet , ofte må jeg også motivere meg for å ikke gi opp.

Når jeg har bevilget meg slike kule belønning, så blir en jobb, uansett hvor kjedelig den kan virke.  Spriter opp , å lettere å gjennomføre.

Det å lage mål , ha høyere ambisjoner  og ha trua på at en klarer å gjennomføre det. Må også ligge i bunn , vi må tørr å satse.  Derfor satser jeg nå større en jeg noen gang har siktet mot!

Det å tør , våge e en god følelse.  Det å være modig e også en modnings prosess. Derfor må vi heller motivere alle rundt deg til å tør å våge å lev livet sitt som de ønsker. 

Før levd jeg ikke mitt eget liv , fulgte etter andre . Nå følger jeg kun meg selv , så nå ser jeg også større resultater.  Fordi jeg våget å ta modige valg .

Skap deg en fin dag ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg