Wooow Herregud, spennende i dag så skal jeg bevege meg i et område jeg ikke kan alt så godt , kjempe spent

Hei ❤

Først må jeg takke for en utrolig hyggelig tilbakemelding på blogg innlegget i går.
Fikk det på min fb konto da de ikke fikk skrevet her inne på bloggen.
Det å få høre at du gjør ting bra , det jeg skriver om beveget mennesker . Samtidig gjør at flere tørr å ta en beslutning som de har grublet på lenge  men må ha litt dra hjelp. Dette e fantastisk. 
Flere av tilbakemeldingene jeg får er i dette området. Dette gjør meg både beveget og glad.
Det at jeg kan være til hjelp , for andre er utrolig godt.

Nå i skrivende stund, så jobber jeg med nettbutikken , jeg er litt slik at jeg kan holde på med flere ting samtidig.
Skal ta en del viktige telefoner i dag , så ja dagen blir magisk.

Kjenner det meget god i magen, e så spent klarer ikke helt å forklare deg dette . Det å ha noe som en selv skal utvikle så e dette en meget spennende ting.
Ved å forme det slik en ønsker.
Jeg satt en frist til meg selv, at på mandag så skal jeg ringe rundt i forhold til å få booket avtale med en grossist.
Har faktisk aldri gjor dette før så yes dette kjennes meget godt.

Hvorfor lags tidsfrister? Det e fordi at en skal jobbe strukturert.  Da en jobber som frilanser så nå en ta seg selv i nakken for å kunne levere.
Jeg jobber best slik, i stede for å si å joda jeg har så god tid.
Da funker det dårlig, flyten blir elendig. Samtidig resultatet likeså.

Derfor må jeg ha tidsfrister, ha en plan og mål.  Delmål er kjempe viktig fordi de blir mindre etapper og deler opp hoved målet . Så ser en at det er overkommelig.

Mange spør meg hvor får jeg energien av? Ved å få gode tilbakemeldinger, ved å lykkes underveis, ved å glede meg framover, ved å være positiv , ved å ha nok søvn og være i rett balanse. Kunnet sikkert ha ramset opp flere ting men dette e viktig . Jeg må ha rett balanse mellom familien og vennene mine.  Dem gir meg også den tilbakemelding og gode oppmuntringer.  Som bidrar til at jeg står på.
Jeg får også energi av folk som ikke har trua på meg . De skal jeg overvinne, jeg kjenner da at jeg må peis på å lykkes da gir jeg meg ikke , før jeg har klart da.
Jeg er vel kanskje en som liker å prestere å mål som en kan jobbe etter e avgjørende om vi lykkes.

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤

MVH

Elin – Weronika Skarstad .

2 kommentarer

Siste innlegg