Adrenalin kikk , gir positiv flyt da en bruk det positivt

Hei 😗

Hatt en fantastisk nydelig dag, fått innnputt av positiv energi.
E kanon trivelig å gjøre hyggelig ting sammen med ungdommen.

Nå e det bare kvalitetstid hjemme. Hør på musikk og se på uværet ute.
Har fått gjort en del på fordypning oppgaven 👏👏👏👏👏 så skal få mye gjort i løpet av kvelden 👍

En får så god energi av å få unna gjort noe som en har holdt på med nå en stund.  E no slik at en ønsker å få det ferdig å nå er tiden komme.

Når jeg har fått hygget meg å vært i god atmosfære så har jeg så utrolig mye å gi . Regner med du kjenner deg igjen.  Jeg på slike dager får for lite timer…i døgnet . Det som e perfekt jeg får ferdig masse . Å e i lykke rus etterpå .
Jeg får adrenalin kikk av å få til noe å samtidig spesielt om det e noe jeg virkelig gløder for.

Mange lurer på hvorfor jeg e så engasjert og ønsker å utvikle meg.

Hm ja si det , jeg liker å lære meg noe nytt, synes det er gøy å knekke koder som gjør at jeg finner min måte på å lykkes.  Ved at jeg har en tru på at jeg kan lykkes å at jeg samtidig e entusiastisk og ønsker dette så får jeg en stå på vilje som gir meg ekstra energi til at jeg når målet.

Er det noen som sier at dette klarer du ikke , da får jeg blod på tann , jeg bare må realisere det.
Hvorfor vil du sikkert si ? Jeg får ett kikk e fanden som kommer ut av meg, fordi jeg vil motbevise alle andre som ikke hadde trua på meg , de som si at dette e ikke laget for å gjøre her. De som ikke har trua på at jeg klarer å mestre det jeg har bestemt meg for.

Jeg ser prosjekt framfor meg, jobber målrettet, å ønske mitt må være der også må jeg ønske at dette skal realiseres.  Så jobber jeg fram til drømmen e realisert. 
Alle som kommer med negativ tilbakemelding på ting jeg vet at dette kommer jeg til å lykkes med så peis jeg på.
Ved at jeg hører på negative mennesker, la andre påvirke meg negativt, så bestemmer plutselig andre min vei i livet mitt , det er ikke min drøm.  Derfor følge jeg kun min drøm i livet.  Håper du også gjøre det samme.  Følge det som blir riktig for deg selv ❤👍

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤

MVH

Elin – Weronika.

4 kommentarer

Siste innlegg