Har du mål og tidsfrister? Når du ønsker å nå mål og skal ferdigstille noe ?

Hei 😙

Godt å få helg igjen.  E noe med humøret vårt, selv om en har jobb eller fri. Så lik jeg utrolig godt helga.
Ungene har fri , vi har ett annet tempo  ,andre forventninger og jeg justere meg etter ungdommen.

E jo litt kjekt å se at de vokser opp , å e blitt utrolig flink alle 3 , de modnes å har sunne gode verdier.
Det å kan være med å bidra til at de vokser e ekstra hyggelig.

Har du mål som du når i livet og andre utfordringer som en må jobbe litt ekstra for å oppnå ?

Viktig at en har sunne utfordringer slik at vi som mennesker er i utvikling og kan stå på for å nå målene våre.

Jeg har i grunn det kjempe flott i livet mitt, har det topp på alle nivå i livet . En er i balansen, jobbe målrettet for å nå andre mål. Selv om jeg også jobber på sykehjem og omsorgsbolig. Har jeg flere prosjekt som jeg jobber opp .

En må tørr å stå på , kjenn at en e sliten , synes det er utrolig godt å vite at det en har . Det har jeg jobbet målrettet for å oppnå.

Har siste innspurt på fordypning oppgaven.  E alltid slik at det siste  perket, tar alltid litt tid, målet mitt e å få det ferdig i løpet av helga.
En må ofte bare sette en frist , for om en sier til seg selv, joda jeg har god tid. Så plutselig så skal den være innlevering.

Har fordypet meg i demens og utagering.  Demens e en diagnose som kan være vanskelig å utrede.  Det som en lærer i jobben og i studie er at vi må være tolmodig, se pasienten og skille med negativ adferd.  Fordi det er ikke pasienten som kan objektivt for det. Det er sykdommen som gjør at en utagering skjer. Ved at jeg har lest en hel del demens bøker og samtidig observert pasientene.  Så er det ulik måte å jobbe på hver dag.
En må kunne  jobbe med mennesker og samtidig ha evnen for å justere seg etter hvordan en må være. Fordi det finnes ikke en direkte fasit på hvordan  jobben skal gjøres . Det kan fungere meget godt på en pasient ene dagen å neste dag må en gjøre det på en ny måte. 
Merker godt selv om jeg har hatt mye utfordringer på jobb. Så må jeg være i mindre utfordrende miljø på fritiden min. Da må jeg avpasse etter mitt behov. Godt å ha blitt så voksen at en ikke får dårlig samvittighet for at en takker nei til invitasjon .
En må følge intuisjon sin , som blir rett for en selv.

Merker godt at jeg er i rett flyt, har det godt å hygge meg.  Har føre planer som jeg gleder meg veldig til å sette i gang.

Har allerede fått flere henvendelser fra flere som ønsker å kjøpe boka da jeg får fått skrevet den ferdig.
Utrolig takknemlig for det ❤❤❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min. 😎❤

MVH

Elin – Weronika.

0 kommentarer

Siste innlegg