Hvordan lykkes som frilanser ?

Hei 😙

Tusen hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding på bloggen min.

Utrolig hyggelig å veldig takknemlig for at du skriver noen hyggelige ord.

Dagen i går gikk som vanlig i ett , jeg er alene med ungene mine . Så ja de har alltid høyeste prioritet.
Selv om jeg selv har høye ambisjoner i mitt liv, skal ikke dette gå ut over ungene.
Dagen i dag blir litt likens men ikke fult så høyt tempo. 

Denne uka kommer til å prege oss veldig først med at jeg fikk klarsignal skriv boka.  Pluss så skal jeg realisere  en til drøm , nettbutikken.  Så e alltid godt å kunne få til det en setter som mål.

Mange spør meg , hva er det som gjør at du klarer å holde sitt tempo, og være så positiv og alt.

Gode råd for å lykkes som frilanser ❤

Jeg må være i et positivt miljø, ha det godt med meg selv. Jeg må gi av min raushet til andre , for å få mer raushet tilbake.  Jeg er vennlig mot andre og ønsker kun å ha gode relasjoner med andre.  Merker jeg at menneske rundt meg , påvirker meg negativt så trekker jeg meg unna, fordi jeg ønsker ikke å bli en del av det.
Er det situasjoner som ikke er hyggelige, så snur jeg meg i fra den , å igjen jeg gir den ikke energi om det ikke behøves. En må velge sine kriger .
Jeg kommenterer ikke andre , som også er negativt om dette ikke er nødvendig om en må forandre på noe.
Jeg er positiv , å har mye godt humør og god galgen humor. 
En må ladde opp også , for å kunne stå i jobb og ha mange planer og prosjekter. 
Jeg drikker blant annet ikke alkohol, ikke for at jeg direkte e avholds kvinne.  Men direkte fordi at alkoholen den gjør morgen dagen så mye tyngre og en blir ikke noe kvikkere av en fest , den gjør mest uhygge.  Fordi en er trøtt og ikke i rett balanse.
På en fest tror alle sammen at jeg har inntatt alkohol men er den som alltid tørr være meg selv. Liker å kunne være meg selv , for må en ta alkohol for å tørt å ta en utfordring ol. Så er dette ikke bra.
Heldigvis så bestemme vi alle over vårt eget liv selv. Pluss må jeg ha akkurat perfekt tid med gode venner og familie. 

Ved å gjøre dette som jeg har skrevet ovenfor, så gjør dette at jeg har en bedre livskvalitet, når de målene som jeg ønsker å nå.
Er i god flyt i livet , så tiltrekker vi oss det som er ment for oss. 

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤

2 kommentarer

Siste innlegg