Gleder meg enormt til Bok prosjektet mitt, forlaget sa starte å skrive du er rå

Hei ❤

Ønsker å takke alle sammen som har kommet med lykkes ønsker i forhold til bokprosjektet mitt.

Jeg blir både rørt å beveget, mange som virkelig ønsker at jeg skal lykkes. 
Jeg er i en annen verden nå , har liksom startet på min nye reise i livet mitt.
Jeg har en driv som gjør at jeg må realisere noe.  Dette kjenner jeg at kommer til å bli en større forståelse for hvordan mamma sitt liv i grunn var .

Det å tilegne seg kunnskap om traumatiske opplevelser er viktig. For å kunne å tilegne seg kunnskap og en større forståelse for hvordan mammas liv var å leve.

Vi kan ikke dømme et menneske som ikke fikk en eneste valg mulighet, vi kan heller ikke straff en som ikke fikk bestem hvordan livet skulle starte.

Hele mitt liv har jeg følt at noe ikke stemte , å kjenne på denne følelsen fra en var et barn, til en blir voksen er spesielt.

Jeg har alltid vært tolmodig, min bestemor sa alltid du Elin – Weronika , du må aldri vente på informasjon, du får alltid informasjon om det du skal ha når du er moden til å ta i mot .

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min, det gleder meg veldig ❤

MVH

Elin – Weronika Skarstad.

2 kommentarer

Siste innlegg