Hva skal til for å lykkes som forhandler?

Hei 😊

For at en skal lykkes innen for nettverks jobb  , må en ha tilhørighet  , være strukturert, ha mål og ha trua på prosjektet.

Viktig at en liker produktene som en selger 👌 de produktene som jeg har lagt bilder på et mine favoritter. 
Bruker som sagt bare de produktene som jeg selger selv .

Fordi jeg er min største kunde, må være tro mot min foretning.  Samtidig så tar jeg alltid i bruk nye produkter. Å prøve de ut , slik at jeg vet hvordan produktene fungere. Dette mener jeg er utrolig viktig, fordi det speiler seg om jeg har kunnskap om produktene eller om jeg kun bare har lest meg opp på om hva produktene er gode for.

Vi utvikle oss igjennom salg og igjennom å bruke tid på å både bli kjent med produktene og hvordan de skal brukes.  En lærer også mye om hvordan vi skal gi god kunde service. 
Jobben klarer alle som ønsker det , eneste kriteriet er at du liker produktene.  Så lærer en utrolig mye på veien.
Du får opplæring om hvordan jobbene er , skal følge deg godt opp👌
Dette fordi jeg ønsker å kunne veilede deg som kunde  , ny kollega i min flotte jobb. ❤

Ønsker du å få mer informasjon om produkter som jeg har lagt ut her? Ta gjerne kontakt med meg 😊

#Karrierekvinne #suksess #avera #forever

Mvh

ElINWERONIKA.

0 kommentarer

Siste innlegg