Woow tenk jeg har bursdag i dag 46 år ❤️🎶

Hei kjære lesere ♥️

I dag har jeg bursdag heilt surrealistisk at jeg er 46 år nå.

Dagen min feires selvfølgelig med en god dose jobb også kvalitets tid.

Jeg har alltid fokuset på samhold mellom oss her, ikke alltid vi har like god tid til å samles. Ungene mine holder på med sitt.

Eldste sønn min har eget verksted og er på en 100 % jobb. Dattera bli Ranas bedre billakerer også har jeg en yngre sønn som bare venter på lærling plass. Så livet smiler til oss denne gründer familien.

Takknemlig for at jeg har så mange rundt meg som bryr seg om meg. Å igjen at de er for meg fordi de oppriktige bryr seg.

Jeg har nå en good feeling for fremtiden. Trives godt med å jobbe mye ha mange ting som skal skje.

Liker det absolutt aller beste. Å nå målet snart med 8 mnd jobb uten fri er helt nydelig ❤️

Jeg har i grunn ingen ting å klage over har hus og hjem også gode venner. Hva mer kan jeg be om?

Jeg har det så bra i mitt liv å jeg ser nå mye tydeligere at verdiene som jeg har skapt er noe som kommer til å bli meget sterkt videre.

Jeg har utviklet meg stort i disse årene å igjen du må absolutt ikke snakke deg selv ned. Det er ikke bra du tiltrek dæ bare negativt om du gjør det.

Derfor kos deg masse å lev livet ditt som du planlegger for deg selv. Du må alltid se din egen verdi.

Jeg har alltid slutt med dårlig selvfølelse fordi jeg hadde foreldre som var for opptatt av kroppen å idealer.

Det påvirket meg på den måten at jeg likte ikke kroppen min uansett, det er ikke bra å. Leve å. Ikke like seg selv. Tok meg over 30 år til å få balanse mellom alt.

Å slutte med å snakke meg selv ned, gjør du også det samme som jeg gjorde før? Så et enkelt grep er å endre fokus. Å bli glad i deg selv.
Finn områder ved deg selv du liker.

Å fokusere på det å være en person som bruker de gode sidene ved deg så stråler du sterkere.

Glede meg til å hylle meg selv i dag, å de neste dagene. Ingen ting er selvsagt lenger.

Livet vårt er nå å vi må ta i bruk det vi vil.

Ønsker deg en nydelig dag ❤️

Nå i skrivende stund er jeg nettopp ferdig med en massasje kunde. Jobber på selveste bursdagen min er genialt 👌

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

2 kommentarer

Siste innlegg