Weekend love You ♥️

God morgen kjære lesere ❤️

Håper du har det bra i dag. I dag er det et nydelig vær her på Mo i Rana i dag.
Helt magisk å kunne nyte kaffen på Altan før jobben i dag ♥️

Fredag feelingen er her surrealistisk at det er bare dager igjen i juli. Det er meget godt å samtidig rart at tiden går så fort.

I går fikk vi hygget oss jeg å kidsa bare eldste sønn som jobba overtid i går. Men slik er det i blant.

Uansett så er det så viktig for oss at vi nyter livet mens vi enda er frisk å kan nyte. I stede for å skulle skynde dæ å leve når du har blitt erklært syk.

Mange som lever på denne måten å glemmer bort å leve dag for dag å få mest mulig utbytte av dagene.

Jeg har jobbet nå i hele år med litt avbrekk med fri timer ellers har det vært full pupp her.
Ikke noe problem egentlig å jeg er i et slikt modus at en mann klarer heller ikke å rikke mæ bort fra mye jobbing heller.

Da må det være en Nydelig en i så tilfelle som gir meg energi og livsglede.

Ikke en karakter som er mas om absolutt alt det klarer jeg ikke. Trur nok jeg har vært litt for lenge alene til å la meg avlede i fristelsen.

Denne weekend blir det kun jobb. Med litt innslag av koselig ting som jeg skal få gjort her hjemme.
Været blir bra til helgen så må si at jeg gleder meg til det.

Skal nyte godt med sol og varme det kjennes at det trenger jeg egentlig mer enn jeg trodde.
Du får så nydelig energi av å være ute i go været.

Jeg merker nå så godt at alt jeg Manifesterer det kjæm til mæ på løpende bånd. Det er så mye spennende fremover. Gleder meg til å se hvordan det blir.

Derfor råder jeg deg til å fokusere kun på det du ønsker å tiltrekke deg.
Det er noe jeg gjør hele tiden å det har i grunn blitt en nydelig hobby nå.

Jeg klarer egentlig ikke å ha noe som en hobby egentlig det blir alltid jobb å seriøse greier med alt jeg foretar meg. Eneste jeg ikke har fiksa til nå er å finne meg en mann. Det er i grunn mange flotte der ute. Så burde være en der som er rett for meg.

Akkurat nå har jeg ikke tid til noe jeg fokusere på kun jobb og barna mine. Alt annet er ikke så interessert. Det får være en som fanger min oppmerksomhet å da har han gjort noe stort ♥️

Ønsker deg en nydelig dag, kos deg.

Kjærlig hilsen

Elin Weronika.

0 kommentarer

Siste innlegg