Ta på mæ den Forbanna dømmende holdningen ❤️

Hei kjære lesere ❤️

Hvordan har du det i dag? Jeg har det bra jeg nettopp fått satt meg ned å drikker kaffen mens jeg nå skriver her.

Må alltid ha litt kaffe å iskaffe her blitt en favoritt til mæ. Siden jeg har et utvalg av kaffe av så mye sorter fordi jeg driver butikk så får jeg også nyte litt ved siden av jobben.

Hvordan er det egentlig å sett opp mål tenker mange som ringer meg for veileder samtaler.
Hvordan endrer jeg meg egentlig?

Godt spørsmål i grunn er det ikke? Jeg er så takknemlig for at jeg har så mange roller å fylle. Å i natt ringt en av mine fast kunder på veileder samtaler.
For å. Fortelle meg hvordan hun har det. Å samtidig for at jeg kan se objektiv på det hun sier uten at jeg skal ta på meg det forbanna dømmende holdningen som dessverre alt for mange mennesker har.

Jeg gjør selvfølgelig ikke det jeg tar det kunden sier med verdighet. Flere som er susidal som kontakter meg, som er helt nede å ikke ønsker å leve lenger fra fordi de føler at de ikke har noe å leve for. Da blir min jobb å få de opp mens jeg snakker med de ♥️

Det kan være fordi de ikke har kontakt med familien, ellers at de har blitt brukt og føler seg ubrukelig.

Disse samtalene så er jeg med en gang på i helse sektoren der jeg jobbet sist før jeg startet med bedriften min.

Nå er jeg også sykt takknemlig for at jeg har opplevd så mye i mitt liv at jeg har så mange metoder som jeg kan anbefale for den jeg snakker med.

Jeg føler meg litt spesiel på en måte som en gründer skal være litt anderledes å akkurat her har du den jeg er ikke som de andre, at jeg er dømmende jeg er det motsatte ser kundens verdi å får den til å føle seg verdifulle. Meget viktige for at de selv kan se at de har en verdi her ♥️

Jeg hadde en av mine faste kunder som lurte på om når jeg hadde bursdag? Jeg svarte 5 august. Åh sier du det da er du en meget bestemt dame.

Jeg braste ut i latter måtte jo tilstå at det er helt riktig jeg er meget bestemt på min egen måte. Min eldste sønn sa men det er jo helt sant du er bedtemt.

En venninne av meg bruke å si akkurat det samme som mamma sa da hun levde, det er bra det ikke er flere enn deg Elin Weronika, jeg må jo bare tilstå her hadde vært genialt om vi hadde vært to som jeg da hadde vi fått fart på Norge om hun også skulle holde mitt særpreg av nydelig tempo.

Min yngste sønn sa mens jeg å han gjorde litt ute i hagen, å. Han ble litt sliten men mamma da. Nå er vi ferdig neida vi må få det unnagjort nå. Mamma du er en arbeids narkoman av de sjeldne 🤣😝😉
Måttet jo bare tilstå at det er sikkert rett det.

Jeg har måttet forandre bedriften min etter disse årene med mye tap. Så i år har jeg enda ikke bevilget meg fri enda. Så ja jeg er nok en meget skjelden utgave. Det som er gøy er at nå ser jeg tydelig at min eksistens er nødvendig.

Jeg er nå i min 8mnd på jobb uten fri. Det liker jeg godt som gründer så bestemmer jeg så klart selv for når å hvor lenge jeg jobber.
De aller fleste synes jeg er sykt gal som står slik på.
Men tror nok også at det har blitt min livsstil også. Elsker å jobbe ❤️

I går fikk jeg startet med litt prosjektet å. Male massasje rommet. Det er ikke helt ferdig men du verden det blir nydelig når alt er ok. Må male flere strøk. Det ble en behagelig farge som jeg kjenner at blir faktisk nydelig til jobben er en beroligende farge.

Målet mitt i år er å få gjort mest mulig med huset mitt i år mellom jobb. Så er det mye gøy mellom alt.

Ønsker deg en nydelig dag ♥️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika.

0 kommentarer

Siste innlegg