Min intuisjon min er syl skarp ❤️💋 Æ fikk rett igjen 🙏

Hei kjære lesere ♥️

Velkommen til august å mandag også.

Jeg har hatt en riktig så nydelig uke å weekend. Med hygge å kvalitets tid.

Ble café tur og tid med kidsa denne uken som gikk.
Å mye jobb selvfølgelig. Jeg trivdes veldig godt med jobben min å utvikle meg mer.

Jobber mye med egen bedrift å det er godt å. Kan utvikle seg videre til en ny etappe i livet mitt.

Jeg bruker intuisjon min på absolutt alt jeg gjør å foretar meg å i dag igjen fikk jeg bekreftet at min intuisjon er riktig igjen.

Kommer heller ikke til å lytte til noe annet enn akkurat intuisjon for den stemmer meget godt.

Hvordan fungerer det lurer du sikkert på? Jeg merker veldig godt når jeg er i nærheten av andre mennesker. Hvordan deres energi er.
Jeg er meget sensitive å tar veldig fort til meg det. Det nonverbale kropps språket og intuisjonen forteller meg om den jeg er sammen med er ærlige om du skjønne. Jeg får en indre uro om det er negativt eller om jeg bør ta på bremser.

Nå lytta jeg til intuisjon å lot mæ ikke smelte av ord og handling så igjennom personen.

Takknemlig for at jeg har denne unike gaven at jeg er så intuitiv av meg.

Derfor alltid lytt til kroppens signaler om du skal eller skal ikke.
Du merker det veldig bra.

I dag fikk jeg svaret på det jeg skjønte det vi inviterer til oss får vi også mer av. Derfor må vi hele tiden være mer på det vi ønsker å gjøre.

Nå kan jeg være stolt over at jeg sa ifra å avslutte noe som ikke hadde gitt meg annet enn irritasjon å ergrelse. Det gjør så vidunderlig å ha tatt rette valg for fremtiden.

Må si jeg synes det er rart at vi har kommet til august å nå er på avslutningen på sommeren.
Det gjør litt vondt at vi går mot vinter egentlig.

Selv om jeg liker alle årstider så er sommeren den jeg er mest glad i.

Når jeg må ser igjennom alt så har jeg fått utrolig mye gjort denne sommeren selv om det har gått litt tregt. Jeg jobber mye men det er aldri noen hinder for at jeg har det bra.

Har mye spennende prosjekt som skal gjøres i løpet av året så må si jeg gleder meg veldig til å få satt opp alt.

En føler seg så mye bedre etter at en har fått gjort mye å ting blir gjort.

Nå er det mer jobb med veileder samtaler å massasjen. Trives meget bra i jobbene mine. Butikken min er blitt min baby egentlig.
Trives veldig godt. Nettbutikk er under utvikling så blir meget spennende fremover. Har som mål å være helt i balanse mellom jobb og privat. Før jeg starter med nye utfordringer jeg har lært i disse tøffe årene med beintøff jobb at tap å negative konsekvenser har fulgt meg litt i disse to årene. Derfor er jeg nå litt forsiktig med å hoppe i en fallskjerm igjen uten skjerm selv om jeg digger å ta utfordringer som jeg ikke helt vet hvor tar mæ.

Men de utfordringer som har vært har påført meg mye slit og smerte at jeg vil nå oppnå resultater før jeg drar på igjen.

Ønsker deg en nydelig dag ♥️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg