Kan ikkje påstå at æ har fritids problemer 💋

Hei kjære lesere ❤️

Hvordan har du det i dag? Bra håper jeg at du har det. Været er nydelig her på Mo i Rana i dag 🙏👌 noe vi i den siste tiden ikke har vært bortskjemt med akkurat.

Nyter nå i skrivende stund kaffen min ute på Altan min er rett og slett nydelig. For øvrige så er det kaffe ifra Lofoten, nærmere bestemt Laukvik, selge den i butikken min 🥰

Været er en lyst for øye. Vi må rett og slett bare nyte godt dagen som er for vi vet som sagt ikke når det er stopp på alt.

Jeg har jo også nå kommet opp i en alder der jeg nå ser at jeg ikke lenger er ungdom men føler meg heller ikke eldgammel heller. Derfor er det godt å være seg selv å nyte dagene mine godt med det som gir meg energi.

Helgene de går sykt fort unna noe som kjenne ha vært litt lenger men betyr nok også at jeg har det bra å nyter livet mitt.

Denne weekend har jeg vært helt alene hjemme noe som er nydelig å kunne slappe av og kos meg på min måte. Selv om jeg vet at de aller fleste mener jeg lever litt for alvorlig enn jeg nok burde.

Jeg hadde egentlig planlagt å
Gjøre så sykt mye men tror nok at jeg har fått gjort bra egentlig. Ikke alt vi klarer å få gjort når vi egentlig ønsker.

Har egentlig ikke fritids problem men jeg har vært nødt til å ladde opp batteriene mine denne weekend for å ikke bekk under. Det handler om å ta vare på deg selv. Mange påstår sikkert at jeg ikke hele tiden gjør akkurat det, fordi jeg jobber så mye.

Det er en grunn til alt som andre mennesker gjør selv om du nødvendigvis ikke vet hva eller hvorfor.

Det er ikke alltid alle andre har med absolutt alt heller å igjen jeg trives veldig godt med å jobbe mye. Har blitt en livsstil som jeg trives veldig godt med.

Som gründer så trenger jeg ikke å forhandle med en sjef for hvordan jeg ønsker å ha det. Jeg tar alltid utgangspunkt i hvordan min situasjon er å jobbe ut i fra det.

Som en stadig utvikler så følg jeg med hvordan markedet er på ulike produkter. Gleder meg til å få inn mer produkter fra andre leverandører blir ikke så veldig lenge til jeg finner en ny vri.

Derfor er det nå så vidunderlig å være litt lat i mellom alt her, å se hva som fungerer.
Siden jeg har tre roller å fylle i jobb og karriere så blir det også mye mitt fokus.

Da blir det å sett meg selv opp på time planen mye mer viktigere enn noen annet.

Selv om jeg nå er alene å ikke har en mann så trives jeg meget bra. Føler akkurat nå at jeg har ikke tid til en mann i livet mitt akkurat nå. De krever litt mer enn jeg orker med.

Er ikke det at jeg ikke kan være krevende i meg selv men når jeg har så mange ting på gang så vil jeg ikke la det vike for en mann.

Da må det være en meget spennende mann for å si det sånn å det har vel ikke vært feil om så hadde skjedd.

Alt vi skal ha i livet vårt da kommer når vi er klar for en ny utfordring.

Ønsker deg en nydelig dag ❤️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg