Det passer perfekt før mæ ♥️

Hei kjære lesere ♥️

Hvordan har du det i dag? Bra håper jeg at du har.
I dag er en av de første dagene jeg virkelig er uthvilt når jeg står opp. Kan faktisk ikke huske sist jeg var akkurat uthvilt.

Jeg jobber hele tiden å glemmer fort at lille meg trenger hvile.

Nydelig morgen å våkne opp til, hadde en ny massasje kunde i dag. Som ble super fornøyd. Som skulle komme tilbake. Takknemlig for at jeg har så mange nye og faste kunder som hele tiden kommer til meg.

Jeg er ydmyk og takknemlig ikke noe annet å si.

Når du har vært igjennom en krise som æ har. Så veit du jævli godt hvordan du bør sett prislappen på dæ selv.

Jeg har satt verdien på jobben min å jeg har hele tiden drevet seriøst. Noe som jeg hele tiden ser resultater fra grunn murene i starten av mitt virke.

Når vi kjæm til november har jeg fem års jubileum.

Det er heilt sykt frem år siden vi var fire tura i USA jeg å kidsa. Startet bedriften i november å siden da har jeg kun jobbet. Uten ferie.

Har ved flere anledninger nesten jobbet meg syk. Altså blitt nesten utbrent. Det kommer så snikende som en kreft svulst gjør.

Derfor er det ikke alltid like lett å kjenne på at nå er det her. Heldigvis har jeg vært utbrent ikke mindre enn tre ganger før. Så æ kjenner fort signaler før jeg er helt på glatt isen.

Jeg har hele tiden drevet litt rovdrift på meg selv vil nok de aller fleste påstå men selv så ser jeg at jeg har lykkes med jobben min å hadde jeg ikke hatt denne arbeidets moralen min kunne jeg sikkert ikke ha klart meg like godt som nå. Jeg hadde mest sannsynlig vært konkurs.

Jeg har bestemt meg for å kun drive med det som gir meg energi og glede. Livskvalitet er å ha det godt med en selv og de en har i nærheten av deg.

Mine barn er også de jeg verdsette høyere enn meg selv. De er det beste som har hendt meg.

Kunne aldri ha klart å gjort forskjell på de slik som jeg har blitt påført opp igjennom årene.

De har alltid hatt meg som har sett de å brydd meg alltid om de høyere enn meg selv.

I dag skal vi kos Oss sammen spise god mat etter jeg er ferdig på jobb i kveld. Dagene mine er aldri helt like. Så jeg vet egentlig ikke når jeg er ferdig på jobb. Bare at i dag så bevilger jeg tid med de.

Det gir meg mye å ha tid sammen med de kidsa er vidunderlige nydelig jeg tenker ofte er det virkelig jeg som har skapt noe så vidunderlig? Jeg er fryktelig stolt over de alle tre. De eldste er akkurat som tvillinger, gjør akkurat det samme, tatt de samme studier, skal nå ta fagbrev samtidig nesten. Har mye av felles nettverk.

En stund siden vi alle var samlet å nå fremover skal jeg være mye flinkere til å ta meg fri fra jobb å gi de mer av min tid.

Ønsker deg en nydelig dag, kos deg masse.

Kjærlig hilsen

Elin Weronika.

0 kommentarer

Siste innlegg