Yes endeleg Mandag 🙏😇🌞

Hei 😘

Godt å kan våkne opp til en ny flott dag, som gir oss en ny fin sommer dag 🌞🌞🌞🌞

Denne uka kommer til å levere på mange merkelige måter.

Mandag en ny start, vi har 2 dager igjen i juli så e denne mnd historie.

Det å reflektere over hva disse sommer mnd gjør med oss, på opplevelser også ting en oppnår. Så kan en lure på om skjebnen er med oss?

Det å trekk seg tilbake å nyte livet, varmen å tilføre kroppen latter og livsglede.  Betyr Også at en må stenge av for Sosiale medier.

Viktig i dagens samfunn at vi kan gjøre som før i tiden å møtes å ha det gøy sammen.  Vi møtter alltid på fine opplevelser som dagens samfunn ikke møter pga av at en holder på et liv bak fasaden.

Det å lytte å prate med andre, så tilegner vi kunnskap.

Det sies at god kjemi kommer helt av seg selv uten Sosiale medier, de skapes sammen med folk som gir en næring.  Vi behøver å stenge av det vi ikke vil være i hele tiden.

Det har jeg også bestemte meg for å gjøre, vil ikke lenger være like aktiv på Snap Chat eller andre uten om det jeg brenner for.

Kjenn på at det å ha mer stillhet å ha tid til å nyte late dager.  Betyr enormt mye for meg, vil også ikke bruk mer tid på ting som kun opptar meg i stede for å tilføre meg det jeg søker .

Det å slutt med alt som bare tar tid kommer jeg til å gjør heretter . En eie livet sitt selv å ønsker å tilføre tiden det jeg vil ha mer av.

En kan sikket føle at hm rart at du ikke vil være så aktiv på Snap Chat, Facebook. 

Hvorfor er det rart ?

En kan ikke oppnå så mye med å kun henge der å skroll ned over …status oppdateringer ol. Det er gøy det også men en må ha variasjon.

I går kveld når jeg tilbringet tiden min sammen med gode venninner, å fikk møte andre flotte mennesker. 

Hadde null stress bare kvalitetstid.
Så er en også helt avslappet å nyter stunden sammen med andre.

Slike stunder kommer jeg heretter til å vil opprettholdt mer av . Enn å bruke tiden godt på det som ikke gir meg noe igjen.

En har levd i singel tilværelsen en stund å kjenn jo på det at ved å lufte seg så åpner øynene opp for nye flotte mannfolk som en godt kunne ha tengt å bli bedre kjent med.

Ved å ha god kjemi med de en henger med så merker en godt om ordene blir magi eller om ordene er flatt… i mellom ordene så forstår en budskap om personer vil ha mere tid enn de ikke blir nok underholdt.

Det er Også det som representerer oss mennesker , noen er ment to be andre er ikke det , ved å se at det finnes mye flotte folk der ute så må en kast ut agnet til de en ser på som godt utgangspunkt.

En må ikke overta de som
hele tiden har vært en dilter .   En må heller ta å se etter en som kjenner på kroppen at jeg vil tilfør meg noe som kan bli til noe bra, en som ser hva han er å også har et godt sinn.

En merker godt om dialogen mellom linjene er behagelig, er det da så forsett en.

《Livet det gir Også tar det , det gir oss det vi skal ha så lenge vi har åpnet opp for å ta i mot 》

Det å ha blitt godkjent på bloggen, til å skrive betalte oppdrag, også nå skal skrive mer . Pga av at jeg er godkjent så er bloggen blitt en ny jobb.

Inntekts muligheter nå som jeg har jobbet for å få til så klart jeg dette ved å være en trofast blogger i  1 og 4 mnd uten å tjene eneste krone.  Så dette kommer til å engasjere meg enormt.

Siden alt jeg gjør kommer til å bli en ny inntekts kilde for meg.

Da sier det seg selv at en må disponere tiden rett om jeg skal få gjort litt mer av det jeg drømmer om .

Bokprosjekt, finn meg en mann å dele livet mitt med . Så må jeg også stenge tiden for det som ikke gir meg noe igjen.

En må være trygge i seg selv, å være mer flinke til å si nei til det en ikke vil.

Fordi henger jeg mellom barken å verden så tiltrekker jeg meg det jeg er i . Vil ikke ha tilbud i fra menn som har damer . Dessverre får jeg daglige spørsmål om diverse. Skjønn at menn kan synes det er interessant å ha meg som et tidsfordriv. Men jeg har gått totalt lei av å være andre sitt tidsfordriv.

Da må en også stenge mer av , selv om det kan føles rart for mange.

Noen kan sikkert ta det personlig men det er et valg jeg tar helt selv. Så oppfordrer jeg de som kan føle seg snytt på en måte til å disponere tiden sin på det som er viktig for de.

Kommer ikke nå heller til å svare på spørsmål på Snap Chat eller andre sosiale medier.  Vil ha respekt for at jeg vil ha fred . Vil nyte min fritid på andre ting en å sende Snap Chat hele døgnet.

For meg så sier det bare stopp også kjenn jeg at ting er ikke greit .

Det må også folk respektere.

Tusen takk for at du leser bloggen min, takknemlig .

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg