Det som stopper oss er vår sunne fornuft, også redd for å drite seg ut !

Hei !

 

Vi snakker virkelig at det er godt med helge følelse, var en kjapp tur i byen , for å gjøre noen få æren , møtte på masse flotte folk. Det å ta seg litt tid for å prate med andre er så gøy. Det betyr masse for en at en tar seg tid til å lytte til andre. I stede for å bare må høre sin egen stemme. Været har vært variabelt, men godt å se sola også det viser også at vi går en flott tid i møte når den er oppe.

 

Det å sette slik pris på helgen at en kan sove litt lengre også gjøre andre ting er så viktig for oss , jeg kjenner at det bidrar ti at jeg selv får økt livskvalitet. Det er nødvendig å stoppe litt opp , for å reflektere hvor vil vi ? Jeg har alltid hatt et vist mål og mening om mye . Det som ofte stopper oss er også vår sunne fornuft også redd for å drite oss ut . Det behøver ikke alltid å være rett å stoppe , men det er det vi er lært opp til å gjøre , det tradisjonelle. For at vi skal lykkes med våre mål også se løsninger der andre ser gråstein , så er det også viktig at vi Ser ting på en annen måte.

For å se muligheten eller se løsningen på en litt annen måte, så må vi også ofte bevege blikket vårt også reflektere for også i mot , ofte ser vi ikke at vi lar en oppgave gå i fra oss , før vi har mistet den . Det er så åpenbart ofte at vi er så opptatt med å gjøre alt korrekt, ha rett makeup før vi drar ut, tenke riktig kles kode, også ha de rette klærne til de rette tidspunktene . Vi er litt slik ofte , de som gir litt fan er ofte de som også når lengre enn vi andre, de bidrar til å gjøre en forskjell som igjen viser at de er meniser med et stort hjerte.

 

Ofte kan jeg selv føle at livet er spesielt, å kunne til tider sikkert ha vært mer spennende, men livet er også hva vi fyller det med. Derfor så tenker jeg mer på hva jeg vil fylle dagen mine med , en hva jeg ikke vil fylle dagene mine med. Ofte bruker vi mest tid på det som ikke tilfører oss næring,  vi glemmer det som i grunn er viktig , å legge vårt fokus på . Det som skalper gode verdier, også gode hensikter. Det å kan gjøre andre sin kvar dagen bedre med vårt nærvær så har vi bidratt med noe positivt. Vi kan ikke hjelpe hele verden , men vi alle kan disponere tiden vår bedre, fordi vi kjenner alle de som aldri har tid, til å møte oss eller noe annet. Kanskje er det du som bør løfte deg opp å ta initiativ til å sette av tiden til å møte noen venner, eller gjøre en annen person glad.

 

 

Det å være mer på i livet er ikke alltid lett å forutse at det skulle ha skjedd og lignende. Det skjer ofte i etterkant , hvorfor gjorde jeg ikke så å slik ? Det jeg ser selv i mitt liv , av de erfaringer jeg har gjort så langt , så har jeg besluttet å eie tiden min selv, det betyr også mer frihet til å ta litt mer gass, også i en annen retning . Selv om det også er skummelt så betyr det også at en utfordrer seg selv mer å mer , til å nå drømmene også stå i det ikke minst. Det kjenner jeg på nå er både godt også surrealistisk .

Bare det å ha et eieforhold til de drømmene også ha mål , da har jeg kommet litt lengre , i dag på byturen kjøpte inn litt til bedriften , noe som er et godt hjelpe middel for å stake ut en ny kurs også se framdriften på en annen måte. Dette kan jeg bruke både i bokprosjektet mitt også i det andre jeg holder på med , er enda i start gropen der, å lære seg å lage webinar  som andre kan kjøpe av meg , da jeg har fått det ferdig. Det er en spennende tid jeg har framfor meg, det å bruke tiden min rett for å lykkes med mine mål , er også avgjørende for at en lykkes. En må rette fokuset på dit vi vil ikke dit vi ønsker oss vekk ifra , det tar bare energi også blir det bare støy av den situasjon.

Mitt mål nå framover et at jeg skal sette meg seriøse mål som jeg skal klare å nå , både med å rekruttere nye konsulenter, pluss at jeg kan bygge god karriere innen for salgs yrket også. Det ligger mer i alt dette en bare en ting, derfor så er det så digg å kan forflytte seg litt å ikke  være i mitt eget trygge . Hele tiden kjenner litt på denne spenningen som en forelskelse gir oss , den samme er også når vi går for drømmen vår også egentlig ikke helt vet hvor vi ender. Det gir meg denne spenningen som betyr så mye for meg at jeg satset også ser jeg nå , at jeg er snart på 6 mnd i bedriften helt syk . At tiden har gått så fort, facebook siden min har blitt større, folk finner meg også . Hadde nå på fredag en hyggelig dame i fra Skonseng som kom å hentet et gavekort som jeg loddet ut , fordi det betyr mye for meg som bedrift å vise omverden at jeg finnes. Det å få reklame i etterkant , av en loddsalg så er dette god reklame for bedriften at jeg har blitt satt mer på kartet enn jeg hadde trodd.

 

Ønsker deg en riktig flott Lørdags kveld , nyt den !

 

Tusen takk for at du leser bloggen min .

 

Mvh

Elin – Weronika Skarstad.

 

0 kommentarer

Siste innlegg