Vi tenker alltid på bilen at den har nok drivstoff, husker du på deg selv?

Hei 😘

Siste nattskift e over før denne gang 😘 godt å kunne jobbe variert.  Det å fleks mellom Gruben Massasje også helse sektoren e godt .  Det å kjenne på den gode energien som kommer i takt med at jeg ser framdrift .

En venninne av meg sa til meg , du må ta deg tid til å ha fri også mellom slagene.  Det er så viktig at vi bevilger oss fri til å gjør akkurat det vi ønsker å gjøre.

I det siste har jeg vært mye flinkere til å øke lykke og glede banken min.  Tenker du ofre over om du har nok lykke og glede i deg selv?

Vi tenker alltid på bilen at den må ha tilført nok olje også drivstoff . Det samme er det også med oss mennesker også .

Bare at vi må ha påfyll av gleder , som bidrar til økt kvalitet å glede i livet vårt.

Har vi ikke det godt, så bidrar det til negativ utvikling rundt oss .Vi blir ikke hyggelige karakterer å tilbringe tiden med . Derfor bør vi ha et krav til oss selv at vi tenker om vi har nok drivstoff til å klare å kom oss igjennom dagen eller uka .

Kanskje du synes dette høres utrolig dumt ut , så gå inn i deg selv  . Når du opplever negative slag, nedturer ubehagelige situasjoner, eller rett å slett har brukt opp alt du selv har å gi . Så kjenn du også at du er energi løs , frustrert , du blir lettere irritabel, kanskje du blir lettere sentimental ?

Så trenger du å tilføre glede , ro , nok søvn, mye latter også glede. Dette behøver du i ditt indre for å balansere for det negative.

Tving deg selv til å kast bort det som suger, ikke vær i negativ situasjon alt for lenge.  Det bidrar kun til at du holder deg selv lengre i en verden der du ikke har rett balansering.

Om du har møtt på hinder i livet som en kjenn det ekstra, mistet en jobb , kjæresten har gjort det slutt , eller andre ting som bidrar til at en må forandre det mønsteret vi har hatt i lengre tid .

Så må du tving deg selv til å få fokuset fort på noe annet.  En kan ikke dyrke det som er trist, fordi da tiltrekker vi oss nye opplevelser som gir oss nye slag.  Vi må restituere oss hurtig med positive handlinger og gleder. 

Omgås mennesker som er positiv også har en ryddig energi. En kan ikke være sammen med stressa mennesker fordi de forverrer ditt eget sinn. En må balansere seg med godt inne klima også godt uteklima som bidrar til at prosessen går fort å kom til normalen igjen.

Fordi en påvirkes av det miljøet vi omgås så derfor vern om deg selv.

Jeg tenker alltid over hvor jeg ferdes fordi jeg vil ikke bli negativt påvirket av andre mennesker.  Vi kan kanskje oppleves som sær å rar . Men det er nødvendig å verne seg selv .

Omgås mennesker som er positiv også gir deg gode følelser.  Vi kjenn fort om noen plutselig sug, da må vi trekk oss unna.

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg