Du får til det du ønsker, dermed basta

Hei 😗

Da har jeg fått kontakt med en selger for å forhandle om hvordan nettbutikken skal bli.

Da en beveger seg i en arena , det en må tilegne seg kunnskap, så er det veldig viktig at en får de rette kontaktene.

Må si jeg var meget spent på hvordan jeg ble møtt.  Godt å både få god hjelp, å bli satt til de rette folkene som bringer meg til rett vei.

Når du er i en god flyt , har mange positive baller i luften.  Da tiltrekker en seg mere positiv flyt.

Viktig at en tenk over hvordan en selv ønsker å ha livet sitt.

Fikk en kvalitetstid sammen med mellomste , det gir meg enormt mye tilbake.  Den stunden , har mere verdi enn penger noen gang bli.

Når en gir seg selv tidsfrister, å gjennomføre de. Så får en veldig god følelse.
Jeg blir utrolig stolt og samtidig ser en at det en bestemmer seg for det klarer en å gjennomføre.

Skal nyte resten av dagen , i positivt miljø .

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤

MVH

Elin – Weronika Skarstad.

2 kommentarer
    1. Så kult – skal du starte nettbutikk også? Så mange prosjekter på en gang, både bok og nettbutikk. Hva skal du selge?

    2. Kristin: Tusen hjertelig takk for det. Ja er enda i planlegge fasen anng nettbutikken. Det jeg vil ha litt den er klær , vesker og litt forskjellig nips :-)))) som vi damer elsker. Trodde i utgangspunktet at det var så enkelt, å jobbe ut , men er litt mere jobb enn som så. Uansett e det alltid hyggelig å jobbe ut et mål som en har. Skjønner hva du mener, jeg er nok spesielt skrudd sammen… fordi jo mere baller jeg har i lufta , jobber mere , så har jeg enda mer å gi andre.
      Ønsker deg en riktig nydelig kveld:-))))

Siste innlegg