Våg å være deg selv

 

Hei dere ♥️

 

Hva definere oss mennesker egentlig? På godt og vondt?

Vi er ofte redd i grunn for å være oss selv. Der vi tørr stå i det som er vanskelig.

 

Som gründer og veileder, møter jeg hele tiden mennesker i ulike roller.

Der de har det tøft i livet sitt.

Da blir min rolle viktig for å veilede de til å se den betydningen de har for seg selv og andre.

Det å se sin egen verdi er ikke alltid like lett.

 

Får ofte spørsmål om hvordan klarer du å hjelpe andre mennesker. Det å se andre sin verdi er for meg meget fint. Å det å kunne hjelpe andre gir meg mye tilbake.

Selv om en noen ganger sikkert burde ta litt mer rede på seg selv, så er det å hjelpe andre blitt en viktig rolle for meg. Så får en god energi ved å hjelpe andre.

 

Det å være i balanse mellom alt,  så må også

Jeg lytte til mitt indre så jeg ikke sletter meg helt ut.

Det betyr at jeg må  hele tiden være i balanse mellom alt. Være i fred og ro,  gjøre ting som gir meg energi.

 

Derfor anbefaler jeg også deg til å lytte til kroppen din å ta det med ro også, ved å tilføre deg livskvalitet og glede.

 

Ønsker deg en nydelig dag ♥️

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika.

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg