Satte utrolig stor pris på hva ho så i meg.❤️❤️❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det I dag?

Jeg håper du har det bra I dag,  jeg har det utrolig bra I livet mitt.  Jobbet i dag med veileder samtaler I dag er så Takknemlige for hva jeg har lykkes med.  I tillegg I dag har jeg bestemt meg for å starte opp med 2 nye ting i livet mitt via bedriften min. Ene måtte jeg ha bedrift for å kunne starte opp.  Jeg skal få opplæring i denne jobben. Å Herregud så gøy dagene skal bli fremover.  Den andre jobben har jeg vært i før å jeg vet hva jeg går til.  Dette er noe som jeg selv bestemmer hvor mye jeg egentlig ønsker å stå på å merker godt at kroppen min trenger utfordringer på noe annet enn bare det jeg gjør daglig  , for å få vekst må vi alltid være I harmoni og balanse mellom alt.  Jeg trenger å få utvikle meg mer å lære mer om livet og bare satse mer enn vanlig er noe jeg alltid har likt i mitt liv.

 

Jeg har lovet min datter

 

Å ikke ta for dramatisk valg som gir meg negativ økonomi.  Å det er ikke det jeg gjør.  Jeg trenger ikke å innvister så mye å igjen ingen av disse to jobbene kommer til å bidra til tap.  Jeg må ikke ha varelager.  Å det gir meg faktisk ikke ubehag bare lettelser for meg i denne prosessen siden jeg nå vet hvordan det fungerer. Det som er jeg må gjøre noe som jeg kjenner tiltaler meg mer å bare å få være I denne bølgen kjenner jeg sterkt på at dette blir rett før meg akkurat nå. I denne prosessen som jeg har klart å redusere 100 tusen av utgifter til ca 45 tusen igjen å min arbeids måned er jo ikke over for i morgen kl 24 så får vi se hvordan jeg klarer å ro i land dette . Siden jeg jobber mye å vet at æ må stå på litt mer en vanlig så er målet mitt I år å bygge opp bedriften min på suksess.  Jeg vett hva som bor I meg å når jeg ser hva jeg til nå har lykkes med så ser jeg nå tydelig at jeg er på rett sted I livet mitt.

 

 

Utfordringer med alt

 

Da pandemien kom i 2020 , så var ikke jeg forberedt på at jeg måtte stenge bedriften min ned . Jeg har I disse årene tapt over 600 tusen.  Å det å jobbe målrettet fremover for å klare å lykkes har vært en kamp for tilværelsen egentlig.  I dag er 100 tusen I minus ikke mye,  mot hvordan jeg hadde det på det værste.  Nå er dette egentlig små penger å regne å jeg har klart å redusere tap om til suksess.  Jeg har nå tiltrekt meg mer  av det jeg ønsker å være I.  Jeg skjønte da jeg måtte stenge bedriften min at åh herregud nå må jeg finne mer å gjøre for å klare meg økonomisk.  Det var på denne måten jeg fikk veileder samtale jobben min. Takknemlig for at jeg har denne jobben. Å I tillegg I fjor åpnet jeg opp på min egen faste kanal der jeg  her har fått mange faste kunder som ber om hjelp via bedriften min.  Takknemlig for at jeg har fått hjulpet 1000 vis av mennesker via bedriften min.  Nå da jeg starter opp med 2 nye ting som gjør bedriften min mer hel og jeg gleder meg virkelig til å kunne representerer begge to produkter parallelt og sammen.  Fordi det fungerer veldig godt egentlig.  Jeg har klart å utvikle bedriften min mer enn jeg trodde eller hva jeg så for meg da min eldste venninne dytta meg fremover.  Hun døde I oktober I fjor.  I en alder av 97 år men med et sinn og sjel som bare var nydelig.  Jeg må si æ savner tiden sammen med ho å sette så pris på hva hun så i meg . Hadde ikke Edna sagt at jeg måtte starte opp bedriften min så tror jeg nok jeg hadde utsatt det.  Jeg vet at vårt fellesskap var viktig for min fremdrift,  jeg hadde kun Edna som lytta til meg å som så mine verdier.  Hun var et uendelig godt menneske,  som var så lett å bli glad I . Hun brukte å ringe meg bare for å si dette,  hei Elin Weronika,  håper du har så mye å gjøre at du ikke har tid til noen annet hade godt ElinWeronika sø la hun på røret.  Hun ønsket meg suksess å lykke .. å verdsette virkelig at jeg fikk lære henne å kjenne.  Vet at vennskapet vårt var ekte å fylt av kjærlighet.  Nå gleder jeg meg veldig til fremover å ser nå tydelig at mennesker rundt meg nå er for meg,  jeg har mye spennende ting som skjer å glede meg veldig til å formidle mer . Akkurat nu er jeg utrolig Takknemlige , å kjenne kroppen er så lykkelig.

 

Kjærlig hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg