Jubileum 10 mnd jobb uten fri ♥️hva er du laga av 🥰

Hei kjære lesere ♥️

Hvordan har du det i kveld? Jeg har det veldig bra. Hatt en nydelig dag i dag. Jobbet mye med veileder samtaler i dag. Å gjort mye her hjemme.

Jeg har solgt produkter fra butikken min å hatt kunder i Gruben Massasje. Takknemlig er jeg.

Jeg holde på å ordne med min første fakturering via bloggen.

Takknemlig å klare å levere så bra at jeg nå begynner å tjene penger på bloggen også 🥰

Hvordan går det ann å tjene penger på det ❤️
Ved å gjøre det jeg trives veldig godt med.
Promotere produkter å igjen fortell dere hvordan dere kan få en mye bedre hverdag så er det verdifullt å kan få litt igjen for tiden jeg også bruke på blogg å oppdatere dere.

Jeg har absolutt alltid ønsket å gjøre det jeg nå i dag gjør. Lever nå et liv som en bohem som er både mystisk å samtidig energisk å i tillegg meget dedikerte å tilbake trukket. Jeg har forandret meg litt ved at jeg nå er mer tilbake trukket ikke like mye på som jeg var før.

Hvordan klarer du å være så utrolig dyktig å seig å hvordan klarer jeg egentlig å pushe meg selv som jeg gjør?
Jeg skjønner ikke helt hvordan jeg klarer å være så jævlig seig fan…jeg jeg har gode gener må jeg ha siden jeg har lykkes med å klare det jeg står i å har vært i.

Jeg trives veldig godt å ha høyt nivå å tempo.

Men merker godt at jeg må ta det med ro veit ikke helt hvordan jeg skal beskrive det.

Er akkurat som det indre er på tur ut er nok pga at kroppen min er hele tiden i beredskap.

Jeg har heldigvis kontroll over alt men det å pushe seg slik som jeg har gjort er vel egentlig ikke til å anbefale til alle sammen.

Jeg er ikke som de andre dødelige mennesker. Tror jeg jeg har et gen som er kraftig utholdenhet. Jeg er sykt sta å klarer å være i ensomhet uten at det gjør meg noe.

Jeg har kost meg stort i dag med å planlegge å lese litt jobbe. Lage god middag til meg å sønnen min. Takknemlig for at vi har en god relasjon. Har det med de andre to også veldig takknemlig for de alle tre.

Jeg er nå på en reise i livet mitt der jeg er på rett hylla.

Jeg hadde egentlig planer om en ferie tur nå i oktober. Den er utsatt på ubestemt tid.
Jeg har en sønn som skal ta fagbrevet. Så gleder jeg meg til han har fått ferdige det også .

Jeg har planer om trinn fire i bedriften min. Bloggen er jo også en del av jobben min nå som jeg får penger ifra den i tillegg. Kommer til å bli mye mer spennende her fremover. Jeg skal jobbe ut you tube kanal som jeg har store planer om.

I pandemien så jobbet jeg mye med å utvikle å utarbeide det.

Skal gjøre mer ut av alt nå er jeg faktisk så sinnsykt takknemlig for at jeg har lykkes med jobben min.

Mine mål å ambisjoner er å kan ha det godt i livet mitt.

Jeg forlanger ikke så mye mer enn akkurat det. Ved å være sammen med gode venner og familie. Så får jeg hele tiden tilfredsstilt meg å mitt behov for å ha det godt.

En god følelse er å ha det bra mens vi lever å har enda mer å gå på.

Jeg har en egen evne til å lytte til andre mennesker å noen spesielt mine barn vil si at jeg ikke lytter alltid. Jeg må være ærlige jeg klarer ikke å huske absolutt alt som skjer. Har hele tiden noe i bedriften min å andre viktige ting som opptar meg. Så dessverre så kommer jeg ofte i Klemma ved å spørre de for ofte samme spørsmål opp igjen.

Eldste sønn min aper alltid etter meg til min glede klarer aldri å holde meg 🤣🤣🤣galgenhumor på boks. Jeg er den som aldri slutter å prate men han er den med få ord. Godt å få de til å le av meg sa til han i kveld når jeg ikke er mer har dere jo masse gode minner om meg ♥️ å kan le av.

Nå i stille stund skal jeg reflektere mer over morgen dagen min. Gleder meg til å motta helg å nye utfordringer.

Håper du har det bra i kveld å nyter litt kvalitets tid mellom alt. 🥰❤️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg