Jeg tror ikke bare jeg vet …

Hei kjære lesere 🧡

 

 

Vi snakker i dag om ett fantastisk drømme vær her i Rana , noe jeg faktisk har fått til å nytt her sammen med meg selv her ute , sett på fugler å bare dette med å lytte til alle som gjør så mye da sommeren er her , dette hysteriske bankingen , en sag som jobber på i det fjerne men herregud det er jo dette som er  magisk med sommer å nyte livet .

 

Jeg har fått gjennomført så mye i dag startet med å kaste masse i dag også, dette med å få litt tid til å bare gjøre litt eller ingen ting er jo i grunn lov det også, jeg har jobbet på med mine gode ting å jeg må si jeg trives så godt her at jeg har ikke noe å klage på. Dette med å se at været her skal fortsette i samme løypa som nå er noe jeg faktisk gleder meg stort til . Dette er bare starten på en nydelig sommer som jeg ser det. Ikke alltid like lett å se eller vite hvordan denne uken skal bli men jeg har valgt å jobbe på å ha gode forutsetninger uansett om jeg ikke har alt i mål enda. Dette med å være redd eller utrygg hva skjer da ? vi tiltrekker oss bare mer av det vi frykter.

 

 

Livet er i balanse mellom sommer også høst

 

Tiden går så sykt fort når vi kommer til neste uke så er vi halvveis denne måneden å dette går så fort at jeg har i grunn ikke helt ord.  Det er nå weekend å jeg har lit planer her skal gjøre gode ting her hjemme. å jobbe mye som jeg holder på med er for de aller fleste tortur som en piner seg selv. Dette med å se alt jeg alene skal klare over så er det lett å finne frykten også ikke tro at en skal vinne over alt. Dette med å starte i ett hjørne også bare jobbe videre på så ser en faktisk at dette kommer vi uansett til å lykkes mer eller mindre med om vi  bare går de 10 mila alene .

 

 

Jeg tror ikke bare jeg vet

 

 

Jeg vet at jeg er en selvsikker fan her jeg er men det som er så nydelig at jeg er så avslappet til hva du måtte mene om meg akkurat . Før hadde jeg ikke taklet å stått i dette men i blant så skjønner jeg ikke helt hvordan jeg kan klare å takle alt jeg er i akkurat nå ,men jeg er så sikker på at jeg skal vinne dette løpet også i livet mitt . Dette med å ha vært i en storm før så er det noe med dette at vi finner alltid løsninger som bidrar til økt vekst. Dette med å se at jeg alltid klarer å komme i mål med mine ønsker så er det bare dette med å gjennomføre det jeg har satt på agendaen for denne weekend . Dette med å se at ting her hjemme tar så mye bedre for enn jeg hadde trudd i utgangs punktet at jeg må si jeg er faktisk utrolig kry over meg selv at jeg har klart å vinne over at jeg klarer de store målene som ligger fremfor meg . Dette med at jeg er alene er ikke alltid enkelt for jeg har mye utgifter som skal fordeles kun på meg selv men jeg må si jeg er så glad for at jeg har veileder telefonen som bidrar til at jeg får mange samtaler nå fremover å jeg gleder meg stort til å se hvor mye jeg kan klare å få ut av alt.

 

 

Jobb er ikke alt jeg skal faktisk feie mellom alt her også

 

 

Denne helgen har jeg jubileum  igjen noe jeg er uendelig stolt over som jeg skal feire med å jobbe mer i denne helgen , også skal jeg få fisket mer her hjemme . Det hadde vært topp om jeg hadde fått til å gjennomføre alt jeg har satt på agendaen i helgen så jeg får se hvor mye jeg faktisk klarer tenker det blir mer enn bra dette som jeg skal være i . Det å bare se nå hagen etter trærne har blitt saget ned . Så er det allerede en ny look så er det tre på vei hit som jeg skal plante på nytt i hagen min jeg gleder meg veldig til å få det på plass. Dette med at jeg i grunn vil ha alt i orden med en gang lar seg ikke gjennomføre men jeg tar litt og litt å ser jo tydelig stor forskjell i fra jeg startet til nå . Derfor er dette med å bare jobbe videre på å ikke gi opp håpet ved å klare meg . Skatte meldingen kom i går at det jeg leverte inn ble godkjent det er godt å se at jeg er ikke borte vekk da det gjelder bedriften min selv om så er det mye som skal ut så da er dette med å gjennomføre mer jobb så ikke spør meg om jeg har fri for jeg tar meg ikke denne helgen tid til det , jeg må jobbe også orker jeg heller ikke å forklare meg hit og dit. Det er slitsomt med å bli masa på over alt så håper du skjønner det. Å samtidig viser meg respekt på dette.

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

2 kommentarer

Siste innlegg