Jeg har virkelig kjent på dette lenge…

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan går det med deg?

 

Bra håper jeg at du har det.  Jeg har jobbet I hele dag med veileder samtaler på min private kanal. Takknemlig for at jeg har fått til denne kanalen vokser mye mer nå Takknemlig har egentlig ikke ord for hvor Takknemlig for alt som skjer rundt meg nå i mitt liv.  Jeg manifesterer drømmene mine om til virkelighet.  Det er akkurat det jeg driver på med 24/7 jeg har i dag vært i opplæring I en ny jobb nå.. skal begynne å selge klær mellom alt her. Takknemlig å stolt over mine presentasjoner til nå. Da er det 6 jobber pluss 3 ekstra jobber,  det blir 9 så ja jeg her i grunn nok å holde på med fremover.  Jeg skal jobbe inn dette nå så jeg har dette varmt så har jeg endelig en ny ting jeg skal starte opp med.  Men ok å ta en ting i mellom her.

 

Jeg har virkelig kjent på dette lenge

At jeg trenger å få utvikle meg mer fremover.  For å få vekst må vi også være i vekst mellom alt . Jeg trengte å få Noe helt nytt å bryne meg på . Det er jo i grunn dette jeg drømmer om å utvikle meg mer å for at jeg skal ha det godt I livet mitt så må jeg tilføre livet innhold å livskvalitet.  Det hørtes sikkert rart ut men jeg sikter mot drømmen min om å klare å realisere Mer det kan sikkert føles at får hun aldri nok penger eller slikt.. det er ikke penger som driver meg det er primært å klare mål jeg setter meg som gir meg energi og drivkraft til å stå på litt mer.  Penger er en bonus for godt jobba.  Har et hus som trenger omsorg å pleie i år. Da må inntekter til for å realisere mine drømmer om huset.  Så når jeg har bestemt meg for det.  Så lykkes jeg alltid.

 

Nå litt kaffe til kunden kommer.

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg