Jeg har spennende planer

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Bra håper jeg at du har det vi skal ikke klage når vi har fått et slikt nydelig påske vær som det er nå med sol også i alle fall opplyst også ba vær – Det er ikke noe som er bedre en akkurat det. Det er helt sikkert. Har enda ikke fått en påske stemning men ja vi hadde det så hyggelig i går jeg å to av mine barn , vi spiste sammen var til datteren min , det å ha tid sammen med de er veldig hyggelig . Det gi meg veldig god energi tilbake. Livskvalitet er noe vi selv skaper sammen med de vi bruker tid på å hva vi selv ønsker å ha tid med . Denne påsken gleder meg veldig til å kunne nyte tiden sammen med min gode familie som er mine barn , vi har lagt litt planer så ja det blir veldig hyggelig sammen . Det å gi hverandre mer tid er veldig ok også ikke minst viktig . Det er noe jeg gleder meg bare mer og mer til .

 

 

Går dagen var Mars dagen i dag er April

 

Helt sykt hvor fort tiden går egentlig vi er nå inne i den 4 mnd i år, hvordan skal dette gå da tiden også alt renner ut så hurtig , vi må bare henge med å leve også ta tiden med de vi bryr oss om alvorlig også være sammen , ved å skape gode minner. Jeg er så takknemlig for hva mars ga meg av lærdommer også mer innsikt i livet . Dette med å bygge opp bedriften min også se hva jeg har faktisk lyktes med til nå så skal jeg være super stolt over hva jeg faktisk har utviklet meg til nå. Det er en lykke følelse å se at tallene på den negative siden faktisk har krympet. Det gi meg veldig mye tilbake som ikke du eller noen andre som ikke har vært i akkurat dette som jeg er i , det å jobbe ut en negativ inntekt eller etter dønning av pandemien som vi ser store resultater som bedrifter som går konkurs , de klarer seg ikke hvorfor gjør de ikke det ? Det er fordi de i grove trekk har hatt en tøff periode som har vart i 3 år , dette har ikke vært de letteste årene mine , jeg har lagt på 17 til 18 timer i døgnet ikke før amatører men selv for meg så ble dette for meget over tid. Det å stå på slik som jeg har gjort har vært en kamp for tilværelsen , de som har vært gode kunder opp igjennom hele tiden å i etterkant dere er fantastisk jeg hadde ikke klart meg om jeg hadde hatt svikt av kunder. Det å jobbe på som jeg hele tiden gjør så er jeg veldig takknemlig for  at jeg snart er ved målet mitt . Dette er noe jeg oppriktig ser frem i mot å jeg må være ærlig jeg kommer aldri til å gi meg med mine mål som sagt så ja jeg er en sei fan som aldri gi opp før jeg faktisk må det men jeg tror aldri jeg kommer dit . Hvorfor jeg tenker det? fordi jeg verdsetter jobb også ha det bra før luksus så ja jeg kommer til å klare meg .Det er så mye verre for de som må ha ferie , reise bort hele tiden eller ikke har energi eller kvalitet til å finne på noe selv , de vet dessverre ikke bedre men ja det er som mamma brukte å si da folk som egentlig burde skjønne det , at de vet dessverre ikke bedre de er ikke utviklet slik som deg Elin Weronika , ja ikke sant hun hadde rett de er ikke som jeg . Det å kunne hatt min energi er det nok mange som kunne ha trengt litt for å få ting unna gjort. Det er så herlig men ja du vet ikke alltid vi klarer å hjelpe andre også er det alltid de som ikke vil ta i mot hjelp , dette er noe vi som er oppgående bare må akseptere , det er forskjeller mellom oss mennesker , men de ulikheter blir mer synlig da det er konflikter eller det er de som kjemper en kamp for tilværelsen da ser du hvem som er sterkest når en må være det, eller de som er vandt med å alltid få hjelp de kommer til å slite hele tiden da ting ikke går deres vei.

 

Jeg har spennende planer

 

Jeg har bestemt meg for å gå mer mine veier inn i fremtiden , den er fremfor oss så ja jeg har startet med nok en til jobb . Dette er for å bygge opp mer inntekter til fremtiden så jeg kna klare meg mer og mer på egenhånd. Dette er så spennende å vite at jeg skal bygge opp mer . Det å jobbe mye er livsstilen min , det e bare slik jeg er. Det å fylle tiden min i mellom jobben også fritiden er livet som skapes mellom . Det som var magien i går ved å tilbringe tiden med mine barn , så lytter jeg ved å se også være sammen med de så skaper vi en sterkere relasjon mellom oss noe som jeg liker veldig godt. Det å skape planer for fremtiden er veldig hyggelig , mye som skal skje bare snøen har forlatt oss noe som jeg oppriktig gleder meg veldig til. Det skal bli stas å få bygge mer her i rundt meg også bare dette med å endre hvordan jeg ha det her hjemme. Det kommer til å bli spennende tider fremover gleder meg veldig . Jeg har et kreativt uttrykk som jeg vet andre ikke ser, jeg ser livet bakom sjarmen med å ha mye flotte ting av gammel skrot . Det å re skape gjør noe med meg , jeg liker det så inderlig godt å få en ny look på det jeg gjør det er liksom som å endre livet på en måte som jeg har tatt en ny retning ,  men som  sagt tørr du aldri å gå ut av stien din å alltid følge den hele tiden så opplever du jo ikke forandringer. Jeg våger å være meg selv , de som ikke tørr åpne seg opp å være 100 % seg selv de sliter med mye som vi ikke ser. Dette komme ut av at mange drikker alkohol for å døyve denne smerten eller at noen må ha kontrollen for hva som skjer , å har de ikke den så rakner det for de i ulike måter, mange kan bli vansklig også ha med å gjøre ved å ende karakter eller blir fort hissig da ting ikke blir som de hadde sett for seg , ofte så gjør disse karakter det samme mot andre men dette skal ikke snakkes om . Alt som skje rundt de selv er et lokk over de våger aldri å snakke offentlig om det de skjuler , hvorfor fordi de er redd for hva jeg også du måtte mene , samtidig så rakner jo så klart den fine fasaden alltid. Det er jo heller ikke noe artig , de som lever dette livet de lever helle ikke et ekte også et godt og snundt liv. jeg mener det av hele mitt hjerte, det jeg ser i jobben min så ser jeg daglig mennesker som skjuler seg bakom fasaden sin. De ser dette ikke selv men de tror de bevarer den med å ikke snakke mer om det , ved å åpne seg mer opp er så klart mye bedre for en å da klarer du å motta så mye mer i løpet av et liv.  Tenk over det alt du skuler deg bakom kommer til overflaten en dag, det er bare å våge mer eller mindre å være deg selv . Slutt også leve et slikt liv der du kun kan gjøre endringer også blir du sur om andre gjør en endring mot deg selv ? ser du ikke hvor tåpelig dette er ? ikke alle som ser seg selv , jeg har alltid dypdykk i meg selv også ser jeg da jeg er urimelig også da jeg ikke er det . Det er slik alle burde være , våge å si til seg selv ro deg ned vi klarer dette.

 

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg