Jeg er nok blitt en bohem som ikke alle skjønner seg på…..

Hei kjære lesere ❤️

 

 

 

Hvordan har du det i kveld ?

 

Jeg håper du har det flott i kveld å nyter den , jeg gjør det å er uendelig takknemlig for hjelpen jeg fikk i kveld av en nydelig kompis som bare er uendelig gull . Dette med å ha gode venner er ikke noe jeg tar for gitt . Dette med å være vant med at de en ber kommer er jeg faktisk ikke vant med . Dette med å se nå at jeg får mer og mer hjelp i fra andre er så nydelig . Du lurer sikkert på hva fikk jeg hjelp til nå igjen ? det var å få saget ned 3 tre . Dette er ikke noe jeg hadde turt å gjøre selv , men jeg må si han gjorde dette så fort å dette er noe han har gjort mange ganger stødig opp igjennom årene . Det gir meg faktisk en glede av å se at Venner en skapte i tenårene de er enda i livet mitt . Så en har bare å være dyktigere  å spørre om hjelp mellom alt. Dette kommer til å gi hagen min en så mye bedre løft nå . Så mye som gjenstår men herregud så deilig å se at ting blir bedre å bedre.

 

 

Jeg ser hele tiden etter hva andre lager av ingen ting egentlig som jeg selv kan lage så jeg kan bruke ting til en på en nydelig måte.

 

Jeg er så utrolig glad i å bruke gjenbruk ved å re skape ting , dette med å se hva andre lager av paller , eller andre ting så har jeg så lyst til å gjøre akkurat det samme . Eller noe lignende . Dette med å se nå at hagen min skal bli en nydeligere plass også være så er dette med å rydde bort å samtidig endre å rydde bort det jeg ikke skal ha . Dette at jeg er veldig kreativ er en fordel som sagt. Jeg har plantet så mye blomster å har mer igjen som jeg skal ta å få plantet mellom her. Jeg kom dessverre i litt plass mangel også er dette med å få det vannet så det ikke blir ødelagt en fordel at en har tiden til alt.

 Jeg ser jo så tydelig at hagen min tar mer form dette med å planlegge drivhuset å tenke litt hvordan skal jeg få det til å lage det slik at ting blir fint ? jeg har en sønn som er dyktig til å klekke ut noe bra, så har jeg en del venner som jeg skal be om litt hjelp da tiden er moden for å få satt mer i gang her . Dette med å ta litt og litt vær dag så er det mye som blir gjennomført til slutt. Dette med at jeg ikke har hatt ferie på 6 år er litt rart men det er fakta å jeg må si jeg gleder meg til sommeren da jeg skal få fikset huset , lysthuset å nå holder jeg på med siste rest å få kastet det jeg ikke skal ha lengre. Dette kommer til å bli super bra. Dette med å ta vare på gammelt er ok , men innimellom så blir det for mye også. Det gjør seg å få endret litt her å se igjennom hva har jeg egentlig . Før var dette med å kjøpe nytt hele tiden , det er full stopp på dette nå , nå bør jeg gå igjennom hva jeg bør kaste for det er på tide om du skjønner … dette forteller jo at jeg har i alle fall ikke sløst med mine ressurser i alle fall, så jeg må si jeg gleder meg veldig til å se hvordan alt skal ende til syvende og sist.

Jeg har nok blitt en bohem som ikke alle skjønner seg på egentlig …

Før var jeg veldig opptatt med å ha jevnlig kontakt med alle som jeg brydde meg om, dette klarer jeg ikke å opprettholde nå lenger. Dette med at jeg jobber med veileder samtaler har også bidratt til at jeg ikke orker å snakke så mye i telefonen som jeg gjorde før – Det å motta flere 100 samtaler i måneden er det jeg gjør med mine 2 Veileder jobber så er det blitt litt altoppslukende for meg at jeg i blant trenger kun å være bare meg selv . Dette med å være den som oppsøker en eller flere er heller ikke noe jeg gjør så mye lengre , før var jeg den utadvendte personen nå har jeg endret meg til å være mer introvert å tilbaketrukket , jeg har nok blitt litt i min boble men jeg bare orker ikke å ta for mye plass som jeg gjorde før. Det høres sikkert rart ut men jeg har endret meg . Dette med å nærme meg deg gjør jeg veldig rolig å sier knapt hei før ropte jeg ut mer å nå går jeg lydløst forbi deg, du kjenner garantert duften etter meg for jeg bruker alltid mye parfyme som jeg bare digger .. så du kjenner min energi også duft før du hører meg .

Dette med å se at jeg har prosjekt for alle årstider her hjemme så er jeg så klart på rett sted i livet mitt , jeg er nærmere 50 år , enda 3 år til jeg fyller 50 litt underlig at jeg nærmer dette magiske tallet , men jeg må si jeg gleder meg veldig . Dette med å se at jeg er meget aktiv som jeg er noe som holder meg yngre enn alderen min tilsier. Jeg nyter lite alkohol også røyker jeg ikke , jeg klarer ikke røyk duft det er en duft jeg faktisk blir kvalm av.

 

 

Dette med at jeg er alene også klarer jeg alt jeg holder på med så er det nok mange som under seg hvordan jeg klarer dette. Det er aldri helt lett alltid men , jeg har ikke de høyeste kravene jeg . Dette med å se igjennom alt jeg eier , gir bort å kaster det jeg ikke vil ha . Så blir det så mer oversiktlig her . Det som også gir meg mer da jeg gir andre så mottar jeg også mer . Dette er via universet at vi må ikke være kipe da taper vi bare . Dette med å være i balanse mellom alt er veldig viktig , dette er noe jeg hele tiden er veldig påpasselig at jeg er i rett energi . Selv om vi alle til tider kan være egoist så er jeg det så å si aldri . Her må jeg trene på å være det , det er ikke lett men jeg forsøker å lære meg å være dette . Det gjør jeg ved å tvinge meg selv i å kjøpe meg det jeg selv vet jeg blir glad for å unne meg noe som jeg trenger . Da jeg har jobbet uavbrutt nå på søndagen i 1 år å 7 mnd , så har jeg enda ikke nøte pengene jeg har fått inn på meg selv, alt har gått tilbake til bedriften også utgifter. Dette for å få balanse mellom alt. Jeg har enda ikke tatt ut lønn som du mottar men det å se at jeg er på riktig  vei så er det heller ikke noe jeg bryr meg så hardt om jeg trives å har det underlig nydelig ved at jeg vet at jeg har nok med jobb å ser at ting faktisk blir bedre og bedre. Jeg har i denne perioden klart å snu meg bort i fra å bli utbrent det er i grunn helt sykt at jeg har lyktes med alt jeg er uendelig stolt over meg selv å jeg skal feire denne helgen med å fortelle meg selv at jeg er faktisk satan så dyktig som klarer å stå på å samtidig utvikle bedriften min helt alene uten å sette meg ned å synes  synd i meg selv . Jeg ser etter løsninger for å finne veien ut av det som eventuelt er ett hinder. Det som jeg kan råde deg til å gjøre er det noe som er vanskelig , tenk på da du virkelig tok deg ut av ett problem som du slet med.. jeg gjør alltid det , da jeg ble misbrukt eller mottok psykisk trakassering  der jeg ble liggende nede. Da jeg reiste meg opp , det er her jeg fant nøkkelen for å lykkes videre i livet mitt . Dette med å jobbe opp selvtilliten min har tatt litt tid , jeg trodde jeg ikke dugde til noen ting tenk det ? så har jeg faktisk klart å bygge opp en bedrift som er blitt i grunn bra stor der jeg faktisk har nok også gjøre jeg , det var dette som var mitt primære mål der jeg ønsket å være uavhengig av noen . Dette tror jeg har med misbruket jeg ble påført av andre, jeg har nok slitt mer enn jeg vil innrømme for deg også alle andre. Det å ha lyktes med noe som ingen trodde var mulig er nydelig , jeg er stolt å vil du gjøre som jeg bygge opp din bedrift så gjør det . Jeg er ett levende bevis på at jeg har vært en som ingen hadde trua på vi kan vinne vi så do it er mitt råd til deg.  Jeg heier på dere alle som vil gjennomføre å om du lurer på råd om noe så spør meg gjerne jeg hjelper deg gjenre med det jeg kan .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg