Endelig mandag ♥️

Hei kjære lesere ♥️

Hvordan har du det i dag? Helgen gikk fort unna. Helt utrolig at dagene går så fort. Men som sagt når du har nok å gjøre så går det unna.

Takknemlig for hvordan min weekend ble, må si jeg jobbet hele tiden men ble en meget aktiv med kidsa hele helgen. Artig å se hvordan de har utviklet seg til å bli meget flotte ungdom.

Som tar initiativ til å ha det hyggelig sammen, øvelse kjøringen med jentungen hele weekend var meget hyggelig.

Ved at jeg bruker min tid på de så får jeg så klart mye mer igjen ifra de.

Takknemlig for at jeg klart å få til så mye på enhånd å, har bestemt meg for å bevilge meg litt mer fri som bidrar til økt livskvalitet.

Jeg kjenner på kroppen etter denne weekend at jeg har fått laddet opp batteriene med mye kvalitets tid. I tillegg til at jeg har jobbet hele helgen og.

Det å sier jo seg selv at ved å være i det vi trives i så får vi det mye bedre. Det gir meg utrolig mye tilbake.

Denne uken kommer til å bli spennende å magisk, yngste sønn min er på jobb nå i ny jobben. Meget artig at alle mine barn har jobb å gjør det bra. Utvikling er noe som er meget spennende.

Da er det nå nydelig å lene seg tilbake og se jobben som har blitt lagt ned, har gitt resultater.

Jeg fikk tre barn på fire år. Relativt kvikk start men i dag er det vidunderlig. Jeg er voksne å de er også det. Bruker å si at vi er en firkløver som har det magisk sammen.

Jeg har mange spennende planer for fremtiden å det må vi ha. Har vi ikke mål så har vi heller ingen ambisjoner om å lykkes.

Det å se resultater fra at jeg har jobbet hele tiden i år har gitt meg mer ro rundt alt.
Det å stå slik på som jeg har gjort er en spesiell reise å ikke ha hatt noe fri.

En blir nok litt små preget av å være dedikert å jobbe så derfor må jeg hele tiden være flink til å lytte til andre, se å være mer sosial.

Jeg har nesten helt slutta med det sosiale livet som jeg hadde før, kan det se ut som.
Men neida så galt er det ikke.

Jeg har satt opp mer mål for denne uken, mye spennende som kommer til å skje denne uken så orker ikke å formidle det nå. Litt ok å vente er det ikke?

Når vi bestemmer oss for hva som skal skje så fremover så åpner vi opp for mer, det kommer alltid noe uforutsette ting. Som vi skal lære av. Jeg legger ikke tiden min på det jeg ikke får gjort noe med.
Jeg bruker tid på det som gir meg energi.

Jeg har bestemt meg for å jobbe mer målrettet fremover vil klare å komme 100 % i mål med alt
Har mye spennende prosjekter på gang.
Som gleder meg veldig.

Nå i skrivende stund så sitter jeg ute å nyter livet, gründer livet mitt er digg.
Jeg bestemmer meg for akkurat når jeg ønsker å begynne å jobbe. Nå har jeg kun veileder samtaler jobben på. Deilig å bestemme meg for å kunne nyte livet ute å ta i mot samtaler i mellom alt her.

Ønsker deg en nydelig dag 🥰

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg